„Hranici čtvrt milionu zákazníků jsme dosáhli během dvou let, kdy se pohybujeme na trhu domácností. Tak velké množství zákazníků se nám podařilo získat především díky schopnosti nabídnout výhodnější ceny než dominantní dodavatelé, ale také neustálým zlepšováním zákaznického servisu. Po oba předchozí roky jsme získávali zhruba 40 procent všech zákazníků, kteří se rozhodli změnit svého dodavatele elektřiny, což v historii volného trhu s elektřinou nemá obdoby," uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY.
V loňském roce získal CENTROPOL ENERGY 141.000 nových odběratelů, především domácností. Ty tak v současné době tvoří zhruba 80 procent všech zákazníků firmy. "Letos tak dramatický nárůst nečekáme, protože trh je již relativně nasycený. Přesto bychom chtěli získat zhruba 50.000 nových zákazníků. Naším hlavním cílem je ale obrátit pozornost více ke korporátní klientele a velkým zákazníkům," říká Lukáš Pokrupa. Společnost očekává, že podíl korporátních klientů na jejich tržbách by mohl dosáhnout až 15 procent.
CENTROPOL ENERGY, a.s. je rychle rostoucí společnost, která se stala během několika málo let největším alternativním dodavatelem elektřiny v ČR. Jejími klienty jsou především odběratelé z řad měst a obcí a státní správy či malých a středních firem. Nejvýraznější podíl na trhu s elektřinou však získává v segmentu domácností. Vůči ostatním dodavatelům se vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.
Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou od roku 2007, na trh se zemním plynem vstoupila na začátku loňského roku. V roce 2011 společnost meziročně téměř zdvojnásobila tržby z prodeje elektřiny a zemního plynu na 4,65 miliardy korun. V závěru roku dodávala elektřinu asi 240.000 a plyn zhruba 40.000 zákazníkům.
(tz)