INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
eaton_logo_claim_rgbEaton Elektrotechnika za spolupráce vzdělávací agentury L.P. Elektro připravila na blížící se Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně kvalifikační seminář na téma „Problematika pracovních strojů ve vztahu k bezpečnostním rizikům 2012". Během tohoto setkání budou účastníkům např. prezentovány základní postupy při ověřovaní bezpečnosti, rozdíl mezi strojním zařízením a elektrickým spotřebičem nebo bude podrobněji rozebrána problematika tzv. jednoduchých strojů z pohledu jejich bezpečnosti.

Jednodenní školení je zařazeno do Projektu celoživotního vzdělávání členů České komory autorizovaných inženýrů a techniků (ČKAIT). Odborní lektoři seznámí účastníky kromě jiného i s následujícími tématy:

• Kritická místa elektrické instalace při navrhování elektrických zařízení a elektrických systémů aneb na co se při následné údržbě a revizi zaměřit.

• Naplň kontroly a prohlídky elektrických zařízení pracovních a zdvihacích strojů, se zaměřením na rozváděče strojů.

• Praktický postup při revizní činnosti u zdvihacích strojů – nejčastěji zjišťované závady a nedostatky.

• Využití prvků Eaton v pracovních strojích s ohledem na aktuální bezpečnostní normy.

Registrace na kvalifikační seminář

Seminář proběhne 12. září v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu na Výstavišti v Brně v pavilonu P. Kompletní informace o semináři naleznete na http://www.profiklubelektrotechniku.cz/-12.html, informace a možnost registrace na seminář je možná vyplněním elektronického formuláře na http://www.lpelektro.cz/akce/problematika-pracovnich-stroju-ve-vztahu-k-bezpecnostnim-rizikum-2012. Cena vložného činí 950 Kč včetně DPH. Pro členy Profiklubu Elektrotechniků a benefit clubu LPE je připravena sleva 300 Kč z ceny vložného. Pro uplatnění slevy je nutné uvést do přihlášky benefit ID resp. registrační číslo, později není možné slevu uplatňovat.

Osvědčení dle norem ISO 9000

Účastníci setkání obdrží osvědčení o absolvování kvalifikačního semináře dle norem ISO 9000. Toto setkání je zařazeno do Projektu celoživotního vzdělávání členů ČKAIT a současně je akreditováno na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy ve vzdělávacích akcích, které jsou pořádány v rámci systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVVP) pod č. j. 21 399/2009-25-466. Společnost L.P. Elektro je akreditována na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy pod č. j. 15484/2006-25.

Mediálními partnery akce jsou časopisy Elektro, Elektrotechnika v praxi, portál Elektrika.cz, magazín Elektroinstalatér a A-Z elektro. Pro více informací nás, prosíme, kontaktujte zde nebo na výše uvedených webových stránkách.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3