V průběhu následujících let společnost GO! naslouchala přáním svých zákazníků, rozšiřovala nabídku odměn a měnila vizuální podobu věrnostního programu Let´s GO!,. Právě doba nedávná přinesla několik takových změn. Program Let's GO! získal v posledních týdnech nový kabát i obsah.
Nejviditelnější změna spočívala v zavedení nového loga. K tomuto kroku vedl rebranding, týkající se loga firmy a probíhající v rámci celé sítě GO! od prvního čtvrtletí letošního roku.
Ruku v ruce se změnou loga jde i nová podoba katalogu Let's GO!, umístěného na internetových stránkách společnosti. Katalog se ovšem nepyšní jen novou grafickou podobou, ale i změněným obsahem. Prémie, o které nebyl mezi klienty zájem, z katalogu zmizely, jiné přibyly.
Samotná nabídka prémií je velmi důležitá a reaguje na moderní trendy v elektronice i zájem široké veřejnosti. Proto si firma dělá průběžný průzkum zájmu klientů a sleduje nabídky e-shopů. V současné době mohou registrovaní zákazníci vybírat odměny v kategoriích Auto-moto, Domácnost, Elektro, Sport a Zahrada. Prémie si mohou po přihlášení do programu detailně prohlédnout v katalogu, umístěném na webových stránkách firmy. Nyní je v nabídce téměř 50 druhů odměn a vybere si zde bezpochyby každý. Rozhodně nejde o žádné reklamní předměty, ale hodnotné dárky. V katalogu zákazníci najdou například televizor, notebook, navigaci a další elektroniku. Největší zájem je dlouhodobě o prémie z oblasti elektroniky a potřeb pro domácnost.
Ani současná podoba katalogu není samozřejmě konečná, už před koncem roku přibude do nabídky věrnostního programu nová sekce, a to nabídka poukázek na zážitky. „Budeme tak moci klienty odměňovat i nehmotným způsobem, což je v poslední době velmi populární způsob odměňování a obdarovávání ", říká Lenka Bardzáková, která se o věrnostní program ve firmě GO! Express & Logistics stará.
Dárky ovšem mohou účastníci věrnostního programu získat nejen uplatněním nasbíraných bodů, ale i v rámci akcí, které pro ně GO! každý měsíc připravuje. Akce se tematicky vztahují k právě probíhajícímu období roku. V rámci červnové soutěže tak například výherkyně získala zahradní gril, v červenci byla lahví dobrého vína odměněna každá zásilka putující do slunné Itálie. Účastníci věrnostního programu jsou o akcích měsíce pravidelně informováni nejen emailem, ale mohou se o nich dočíst i na internetových stránkách společnosti.
Věrnostní program Let´s GO! oslavil letos už čtvrté narozeniny a za tu dobu jej využila více než tisícovka registrovaných firemních a individuálních zákazníků. Na programu si zákazníci nejvíce cení toho, že opravdu funguje a že dostanou takové odměny, které si vybrali.
(tz)