INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V posledních letech jsme si zvykli na skutečnost, že jsou klienti a zákazníci odměňováni za věrnost svým obchodním partnerům. Také expresní kurýrní zásilková služba GO! Express & Logistics spustila už v polovině roku 2008 svůj věrnostní program s názvem Lets´GO!. Impulsem k tomuto kroku byla myšlenka, že by bylo dobré nabídnout klientům, kteří pravidelně posílají expresní zásilky do zahraničí, nejen vynikající servis, ale i nějaký bonus. A to se povedlo. Zákazníci začali sbírat GO! body a ty následně proměňovat za hodnotné ceny z katalogu věrnostního programu.

V průběhu následujících let společnost GO! naslouchala přáním svých zákazníků, rozšiřovala nabídku odměn a měnila vizuální podobu věrnostního programu Let´s GO!,. Právě doba nedávná přinesla několik takových změn. Program Let's GO! získal v posledních týdnech nový kabát i obsah.

Nejviditelnější změna spočívala v zavedení nového loga. K tomuto kroku vedl rebranding, týkající se loga firmy a probíhající v rámci celé sítě GO! od prvního čtvrtletí letošního roku.

Ruku v ruce se změnou loga jde i nová podoba katalogu Let's GO!, umístěného na internetových stránkách společnosti. Katalog se ovšem nepyšní jen novou grafickou podobou, ale i změněným obsahem. Prémie, o které nebyl mezi klienty zájem, z katalogu zmizely, jiné přibyly.

Samotná nabídka prémií je velmi důležitá a reaguje na moderní trendy v elektronice i zájem široké veřejnosti. Proto si firma dělá průběžný průzkum zájmu klientů a sleduje nabídky e-shopů. V současné době mohou registrovaní zákazníci vybírat odměny v kategoriích Auto-moto, Domácnost, Elektro, Sport a Zahrada. Prémie si mohou po přihlášení do programu detailně prohlédnout v katalogu, umístěném na webových stránkách firmy. Nyní je v nabídce téměř 50 druhů odměn a vybere si zde bezpochyby každý. Rozhodně nejde o žádné reklamní předměty, ale hodnotné dárky. V katalogu zákazníci najdou například televizor, notebook, navigaci a další elektroniku. Největší zájem je dlouhodobě o prémie z oblasti elektroniky a potřeb pro domácnost.

Ani současná podoba katalogu není samozřejmě konečná, už před koncem roku přibude do nabídky věrnostního programu nová sekce, a to nabídka poukázek na zážitky. „Budeme tak moci klienty odměňovat i nehmotným způsobem, což je v poslední době velmi populární způsob odměňování a obdarovávání ", říká Lenka Bardzáková, která se o věrnostní program ve firmě GO! Express & Logistics stará.

Dárky ovšem mohou účastníci věrnostního programu získat nejen uplatněním nasbíraných bodů, ale i v rámci akcí, které pro ně GO! každý měsíc připravuje. Akce se tematicky vztahují k právě probíhajícímu období roku. V rámci červnové soutěže tak například výherkyně získala zahradní gril, v červenci byla lahví dobrého vína odměněna každá zásilka putující do slunné Itálie. Účastníci věrnostního programu jsou o akcích měsíce pravidelně informováni nejen emailem, ale mohou se o nich dočíst i na internetových stránkách společnosti.

Věrnostní program Let´s GO! oslavil letos už čtvrté narozeniny a za tu dobu jej využila více než tisícovka registrovaných firemních a individuálních zákazníků. Na programu si zákazníci nejvíce cení toho, že opravdu funguje a že dostanou takové odměny, které si vybrali.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3