„Kampaň Superosma a její úspěch předčil všechna naše očekávání," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „To, že v tuto chvíli neumíme uspokojit všechny naše zákazníky, nás velice mrzí a omlouváme se za to. Celkem jsme už rozdali téměř 400 tisíc plyšáků. Všem zákazníkům garantujeme, že za vyplněnou hrací kartu od nás určitě plyšáka dostanou," řekl Szczypka s tím, že zástupci společnosti hračky včas objednali, ale ty bohužel nestihly ve stanoveném termínu dorazit do České republiky. Na všech prodejnách jsou proto vystaveny omluvné plakáty a informace jsou i na internetových a facebookových stránkách BILLY.
Superosma je originální čistě česká kampaň. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostávají zákazníci zdarma samolepky určené k vylepení do hrací karty. Plyšovou hračku zdarma dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V týdenních letácích jsou pravidelně v nabídce produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.
BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.
Více informací na: http://www.billa.cz
(tz)