Holding společností EMTC zahájil rozsáhlý nábor spolupracovníků. V převážné míře má zájem o absolventy nebo uchazeče s velmi krátkou praxí, kteří se chtějí věnovat obchodu či administrativě, uplatnění však nabízí i zájemcům o práci v marketingu, v zázemí firmy či na pozici programátorů a IT služeb. „V Karlovarském a Ústeckém kraji jsme zahájili rozsáhlou náborovou kampaň. V tuto chvíli zde hledáme zhruba 35 nových obchodníků," sdělila Vendula Petříková z EMTC. Potvrzuje to i vývoj v loňském říjnu, kdy pobočky v Teplicích a Karlových Varech přijaly zhruba 30 pracovníků. Další volné pozice jsou otevřeny v hlavním městě. „Primárně máme zájem o mladé lidi s krátkou praxí nebo dokonce absolventy. Po úspěšném přijímacím pohovoru všichni procházejí naším sofistikovaným vzdělávacím systémem, který je postupně seznamuje se vším potřebným pro výkon své práce," přibližuje přijímací proces Petříková a zároveň zahání obavy mnohých uchazečů. „Je nám jasné, že obchodní pozice není pro každého, ale jen málo lidí si dokáže před příchodem do EMTC představit, jak jednoduše lze nabídku služeb také realizovat." Důležitým parametrem je i ohodnocení. Všichni zaměstnanci jsou velmi silně motivováni na základě odváděné práce a dosaženého výsledku. Spodní hranice pro nováčky se pohybuje lehce nad průměrnou mzdou a horní není nikterak omezena." Zaměstnanci jsou pravidelně hodnoceni, ti nejlepší pak dostávají další významné bonusy. Samozřejmostí je i vybavení komunikační a výpočetní technikou. Zaměstnanci na některých pozicích mají přidělená služební vozidla. Jedná se zejména o obchodní pozice.
Na náborovém portálu kariera.emtc.cz lze nalézt přehled všech aktuálně volných pozic a samozřejmě i informace o společnosti. Kariérní stránky byly vytvořeny v rámci dlouhodobé spolupráce společností LMC, která provozuje největší pracovní servery jobs.cz a práce.cz.
O společnosti EMTC
Ryze česká společnost, která patří mezi lídry specializující se na prodej služeb. Disponuje rozsáhlou sítí obchodních zástupců, profesionálním a moderním Call Centrem či internetovou divizí. Obchodníci EMTC se věnují jak prodeji firemním (B2B), tak i koncovým zákazníkům. EMTC využívá vlastní sofistikovaný průzkum trhu, kterým získává podrobný náhled na problematiku konkrétního produktu, hodnotí možná odbytiště a příležitosti na trhu. Call Centrum EMTC disponuje tím nejlepším, co je dnes k dispozici – technika, lidé, prostředí a především know-how. Speciální tréninky pro operátory jsou nejvyšší prioritou. Call Centrum poskytuje jak prodej služeb po telefonu v kombinaci s administrativním dokončením a případným doručením smlouvy klientovi, tak i pasivní telemarketing, tj. zajištění provozu infolinek nebo poprodejní služby. Divize internetových projektů stojí například za úspěšnou aplikací Slytab.com, která je zaměřena na sociální sítě. EMTC působí na českém trhu od roku 2003 a každý rok zdvojnásobuje své tržby. Mezi největší klienty patří společnosti Bohemia Energy nebo Vodafone.
(tz)