INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Schanova-business-and-pleasure-networkingSkloubit práci a soukromý život je čím dál tím větší oříšek. Pokud trávíte v kanceláři či na cestách většinu svého času, je téměř nemožné budovat nové obchodní kontakty či dokonce najít spřízněnou duši. Řada manažerů a značně vytížených lidí proto sahá k různým druhům networkingových akcí, seznamek a obchodních setkání, které slibují pestré portfolio kontaktů či výběr partnera „na míru“. Ve skutečnosti nemožný úkol, pokud se sami nezapojí a aktivně nenavazují nové známosti, nemine je zklamání z výsledku. Na tyto akce většina lidí totiž vyráží s kolegou či známým, jako přirozenou podporou, což jednoznačně vede ke konverzaci v uzavřeném kruhu již známých lidí.

Seznamování „na zakázku“ - obklopujte se lidmi svého druhu

Z těchto důvodů vznikl prostor pro zcela novou službu, takzvaný Business & Pleasure Networking, který nemá v České republice obdoby. Jedná se o kombinaci networkingové (tvoření sítě kontaktů, pozn.) akce zaměřené na business a neformálního setkání s příjemnými a inteligentními lidmi, mezi kterými je pravděpodobná souhra a vzájemná prospěšnost.

„Naším cílem je efektivní seznamování, tedy seznámit co nejvíce lidí navzájem a dát jim tak za krátký časový úsek prostor pro vytvoření nových kontaktů. Jak je následně využijí je již zcela na nich,“ komentovala Business & Pleasure Networking zakladatelka tohoto projektu Lenka Schánová. „Hravě, efektivně a zcela přirozeně propojujeme lidi podobného zaměření, vzdělání a postavení a to způsobem, který je přijatelný pro každého bez rozdílu pohlaví či věku,“ dodala.

Jak to funguje v praxi?

V rámci akcí Business & Pleasure Networking se setkávají lidé v klubové atmosféře, aniž by na ně byl vyvíjen společenský či individuální nátlak. Pozvaných bývá kolem 40 lidí, kteří jsou rozděleni do malých skupin. V rámci večera se skupiny mění a účastníci se tak dostávají do interakce se všemi pozvanými. Bez stresu, studu či přetvářky jsou navazovány kontakty, rozhovory, vztahy a to řízeným způsobem pod vedením profesionálů.Večer se skládá z několika úkolů, které účastníci postupně plní. Jedná se převážně o konverzační a vzájemně poznávací aktivity, které jsou zaměřeny na získání základních informací o druhých a to hravým a neformálním způsobem. Odměnou a motivací jsou samozřejmě skvělé drinky.

„Důvodem pro vznik projektu Business & Pleasure Networking byly jednoznačně mé dosavadní zkušenosti se získáváním kontaktů. Klasický networking je zaměřen pouze na obchodní vztahy a bez vlastní proaktivity si z něj účastníci mnoho neodnesou. Mají tendenci spíše konverzovat ve skupině již známých lidí, případně jen se svým doprovodem, a většinu přítomných tak v podstatě míjí,“ vysvětlila důvody pro vznik těchto akcí Lenka Schánová. „Seznamky typu Speed-Dating zaměřené na osobní vztahy jsou problematické také, ale jinak. Řada vysoce postavených a vytížených lidí si nechce připustit, že někoho hledají a stydí se přiznat, že jsou single. Na základě toho se takovým akcím cíleně vyhýbají a změna nenastává,“ dodala Schánová.

Pro koho je Business & Pleasure Networking určen?

„Business & Pleasure Networking není otevřenou akcí pro každého. „Pečlivě dbáme na výběr pozvaných lidí a vybíráme ty, kteří odpovídají naší vlastní filosofii, tedy příjemné, úspěšné, vzdělané a inteligentní lidi, kteří pracují sami na sobě, stojí o nové kontakty a respektují ostatní. Naším cílem je vzájemně propojovat jednotlivce na obchodní i soukromé úrovni, nikoliv podporovat klasické rychloseznamování,“ vysvětlila Schánová.

Pro více informací a případnou účast navštivte webové stránky http://www.schanova.com.

Reference:

"Kdo má rád spojení příjemného s užitečným, muselo se mu líbit na poslední akci Lenky Schánové v K.U. baru. Ideální příležitost pro navázání nových osobních nebo pracovních vztahů."

Štěpán Pitra, Financial & Admin Manager, Calpra

“Lence Schánové se podařilo klasický networking převléct do zcela nového a zábavného kabátu. Bylo příjemné navazovat nové obchodní kontakty v tak uvolněné a pohodové atmosféře.”

Martin Tetiva, Obchodní ředitel, Osobní asistentka

“Děkuji za velmi příjemný a užitečný večer, který jsem mohl strávit se zajímavými lidmi a dozvědět se mnoho nového o jejich bussinesu. Prostředí na vysoké úrovni a moderace večera příjemně podtrhly hojnou účast.”

Karel Przeczek, Sales Manager, Hertz Lease

“Moc bych chtěla poděkovat za pozvání. Mně i mé kamarádce se setkání nesmírně líbilo. Hlavně originální pojetí celého večera. Tímto způsobem jsme se také mohly seznámit s mnohem více lidmi. Takže celý večer hodnotím velice kladně.“

Eva Zmeškalová, Project & Event Manager, Balondekor

„Networking v K.U. baru - velmi vydařená akce s možností poznat řadu nových lidí v uvolněné atmosféře, a to nejen díky skvělé organizaci, ale také proto, že networking po práci je přeci jen uvolněnější a otevřenější než po ránu.”

Milan Šantrůček, Business Mentor, Perfectia

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3