INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Schanova-business-and-pleasure-networkingSkloubit práci a soukromý život je čím dál tím větší oříšek. Pokud trávíte v kanceláři či na cestách většinu svého času, je téměř nemožné budovat nové obchodní kontakty či dokonce najít spřízněnou duši. Řada manažerů a značně vytížených lidí proto sahá k různým druhům networkingových akcí, seznamek a obchodních setkání, které slibují pestré portfolio kontaktů či výběr partnera „na míru“. Ve skutečnosti nemožný úkol, pokud se sami nezapojí a aktivně nenavazují nové známosti, nemine je zklamání z výsledku. Na tyto akce většina lidí totiž vyráží s kolegou či známým, jako přirozenou podporou, což jednoznačně vede ke konverzaci v uzavřeném kruhu již známých lidí.

Seznamování „na zakázku“ - obklopujte se lidmi svého druhu

Z těchto důvodů vznikl prostor pro zcela novou službu, takzvaný Business & Pleasure Networking, který nemá v České republice obdoby. Jedná se o kombinaci networkingové (tvoření sítě kontaktů, pozn.) akce zaměřené na business a neformálního setkání s příjemnými a inteligentními lidmi, mezi kterými je pravděpodobná souhra a vzájemná prospěšnost.

„Naším cílem je efektivní seznamování, tedy seznámit co nejvíce lidí navzájem a dát jim tak za krátký časový úsek prostor pro vytvoření nových kontaktů. Jak je následně využijí je již zcela na nich,“ komentovala Business & Pleasure Networking zakladatelka tohoto projektu Lenka Schánová. „Hravě, efektivně a zcela přirozeně propojujeme lidi podobného zaměření, vzdělání a postavení a to způsobem, který je přijatelný pro každého bez rozdílu pohlaví či věku,“ dodala.

Jak to funguje v praxi?

V rámci akcí Business & Pleasure Networking se setkávají lidé v klubové atmosféře, aniž by na ně byl vyvíjen společenský či individuální nátlak. Pozvaných bývá kolem 40 lidí, kteří jsou rozděleni do malých skupin. V rámci večera se skupiny mění a účastníci se tak dostávají do interakce se všemi pozvanými. Bez stresu, studu či přetvářky jsou navazovány kontakty, rozhovory, vztahy a to řízeným způsobem pod vedením profesionálů.Večer se skládá z několika úkolů, které účastníci postupně plní. Jedná se převážně o konverzační a vzájemně poznávací aktivity, které jsou zaměřeny na získání základních informací o druhých a to hravým a neformálním způsobem. Odměnou a motivací jsou samozřejmě skvělé drinky.

„Důvodem pro vznik projektu Business & Pleasure Networking byly jednoznačně mé dosavadní zkušenosti se získáváním kontaktů. Klasický networking je zaměřen pouze na obchodní vztahy a bez vlastní proaktivity si z něj účastníci mnoho neodnesou. Mají tendenci spíše konverzovat ve skupině již známých lidí, případně jen se svým doprovodem, a většinu přítomných tak v podstatě míjí,“ vysvětlila důvody pro vznik těchto akcí Lenka Schánová. „Seznamky typu Speed-Dating zaměřené na osobní vztahy jsou problematické také, ale jinak. Řada vysoce postavených a vytížených lidí si nechce připustit, že někoho hledají a stydí se přiznat, že jsou single. Na základě toho se takovým akcím cíleně vyhýbají a změna nenastává,“ dodala Schánová.

Pro koho je Business & Pleasure Networking určen?

„Business & Pleasure Networking není otevřenou akcí pro každého. „Pečlivě dbáme na výběr pozvaných lidí a vybíráme ty, kteří odpovídají naší vlastní filosofii, tedy příjemné, úspěšné, vzdělané a inteligentní lidi, kteří pracují sami na sobě, stojí o nové kontakty a respektují ostatní. Naším cílem je vzájemně propojovat jednotlivce na obchodní i soukromé úrovni, nikoliv podporovat klasické rychloseznamování,“ vysvětlila Schánová.

Pro více informací a případnou účast navštivte webové stránky http://www.schanova.com.

Reference:

"Kdo má rád spojení příjemného s užitečným, muselo se mu líbit na poslední akci Lenky Schánové v K.U. baru. Ideální příležitost pro navázání nových osobních nebo pracovních vztahů."

Štěpán Pitra, Financial & Admin Manager, Calpra

“Lence Schánové se podařilo klasický networking převléct do zcela nového a zábavného kabátu. Bylo příjemné navazovat nové obchodní kontakty v tak uvolněné a pohodové atmosféře.”

Martin Tetiva, Obchodní ředitel, Osobní asistentka

“Děkuji za velmi příjemný a užitečný večer, který jsem mohl strávit se zajímavými lidmi a dozvědět se mnoho nového o jejich bussinesu. Prostředí na vysoké úrovni a moderace večera příjemně podtrhly hojnou účast.”

Karel Przeczek, Sales Manager, Hertz Lease

“Moc bych chtěla poděkovat za pozvání. Mně i mé kamarádce se setkání nesmírně líbilo. Hlavně originální pojetí celého večera. Tímto způsobem jsme se také mohly seznámit s mnohem více lidmi. Takže celý večer hodnotím velice kladně.“

Eva Zmeškalová, Project & Event Manager, Balondekor

„Networking v K.U. baru - velmi vydařená akce s možností poznat řadu nových lidí v uvolněné atmosféře, a to nejen díky skvělé organizaci, ale také proto, že networking po práci je přeci jen uvolněnější a otevřenější než po ránu.”

Milan Šantrůček, Business Mentor, Perfectia

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3