INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Sezóna nafukovacích lodí a člunů tento rok ještě rozhodně neskončila. Důkaz o tom přináší nejvýznamnější český výrobce vodáckého sortimentu, společnost GUMOTEX, která své novinky představuje na výstavě Paddle Expo 2013 v německém Norimberku. GUMOTEX už dokonce ohlásil první připravované změny v designu svých lodí a člunů.

Vlajková loď společnosti GUMOTEX, divize Boats&Outdoor přináší již 50 let na český i světový trh široké spektrum nafukovacích lodí a člunů – od takových, které jsou určené pro rodiny s dětmi na plavbu po klidné vodě, přes nafukovací kanoe a kajaky pro vodáky až po profesionální, praxí ověřené rafty.

 

„První nafukovací lehátka a čluny začala společnost GUMOTEX vyrábět již v roce 1956 a i tyto výrobky se okamžitě staly novým exportním artiklem. Prvotní technologie dodnes slouží jako základ pro výrobu člunů a raftů. Až do současnosti se stále zdokonalovala, ale neměnila. Hlavním benefitem našich člunů je totiž speciální pogumovaný materiál, který využívá minimum světových výrobců, a vulkanizační technologie spojení materiálu. Jde o tradiční, léty ověřenou výrobu, díky které má většina našich zákazníků ve sklepích naše lodě, které zdědili po dědovi, protože mají téměř neomezenou životnost. Navíc celý sortiment je výsledkem ruční výroby a recyklovatelných materiálů, což je záruka moderních, kvalitních a ekologických produktů,“ říká Tomáš Bičák, obchodní a marketingový ředitel společnosti GUMOTEX.

Jedním z příkladů dlouhodobé tradice divize lodí ve společnosti GUMOTEX je kánoe PALAVA, která má svůj vlastní příběh a provází výrobu závodů ve městě Břeclav už od počátku. Tento rok prošla PALAVA vícero úpravami a nový model získal na rychlosti i obratnosti. Poprvé za svoji existenci se tak dočkala rozsáhlé modernizace. „Změny se razantně dotkly konstrukce i materiálů, na rozdíl od předcházejících úprav, kdy šlo spíše o vylepšení ventilů anebo úpravu sedaček. PALAVA je důkazem toho, že se naše hodnoty nemění, zachováváme tradiční kvalitu našich lodí, a zároveň na sobě pracujeme a neustále přicházíme s inovacemi,“ dodává Tomáš Bičák, který také prozradil, že redesign čeká i ostatní sortiment vlajkové lodě GUMOTEXU – divizi lodí a člunů. Cílem je podle něj vytvořit v celé divizi společné komunikační body, přičemž základem bude nová barevnost, která spojí sortiment se značkou už na první pohled. „Stejně jako je pro naše lodě specifický tvar, chceme, aby se základním specifikem stala i barva, která lodě a čluny oživí. Celý sortiment totiž oslovuje tři různé cílové skupiny, které rozdělujeme na rekreaci, turistiku a divokou vodu, v závislosti od jejich výkonnosti a vybavení. Cílem změn v příštím roce je, aby každá kategorie měla vlastní tvář a hravost. V této souvislosti jsme oživili také marketingovou komunikaci kompletního sortimentu, včetně doplňků a zážitkových prvků. Prodávat už nebudeme jen kvalitní loď, ale také pohodu a čas strávený v přírodě. Největší cílovou skupinou je totiž stále rodina, která ocení, že nafukovací člun nabídne uživatelům větší stabilitu na vodě než klasické laminátové čluny. Nový claim našich lodí bude věta – Parťák pro každé dobrodružství, “ prozrazuje Tomáš Bičák.

Další novinkou jedné z menších divizí globální společnosti GUMOTEX je také nafukovací mořský kajak SEAWAVE, který je díky úzkému a dlouhému tvaru lehce ovladatelný a vhodný i pro rychlou jízdu. Novinku je možné posunutím sedaček a umístění kokpitu změnit z třímístné také na jednomístnou verzi. Výstuhy pro zpevnění palub dodávají lodi správnou pevnost, která ulehčuje náročnou jízdu v mořských vlnách. Svoje uplatnění tak kajak zřejmě najde v turistice a mořském pádlování.

„Naším cílem je momentálně zdvojnásobit počet prodaných lodí, chtěli bychom oslovit další zákazníky i mimo tradiční kategorie lodí. Na výstavě Paddle Expo 2013, kde budou mít klienti možnost vidět celou naši kolekci, představíme také novinku - naši první třímístnou kanoi,“ zakončuje Bičák.

 (tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3