INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Na více než 1000 místech, u 32 partnerů startuje 7. října 2013 nový multipartnerský bonusový program pod značkou iBOD. Principem programu iBOD, jehož obdobou jsou programy Nectar ve Velké Británii (používá ho 20 milionů Britů) či PayBack v Německu (více než 26 milionů členů), je odměnit zákazníky za jejich nákupy v široké síti partnerských obchodů.

Zákazníci si budou moci nasbírané ibody směnit za produkty či služby partnerů, které si vyberou z katalogu na www.ibod.cz. Pro čerpání odměn je nutná registrace do programu na www.ibod.cz.

Za každý nákup či využití služeb na více než 1000 místech zákazník pomocí iBOD karty sbírá ibody, které se mu načítají na jeho konto. Novinkou, která není u podobných programů obvyklá, je možnost automatického sbírání ibodů za využívání finančních služeb banky a také za platby platební kartou. Za každý nákup v síti partnerů iBODU placený kartou České spořitelny se získávají ibody dvakrát.

Aby byl projekt skutečně multipartnerským, bude ho provozovat společnost Věrnostní program iBOD, a.s., jejíž prvním akcionářem je Česká spořitelna a následně se akcionářská struktura může rozšiřovat o další hlavní partnery programu.

Značka iBOD a celý program budou uvedeny velkou mediální kampaní na největších českých internetových a zpravodajských portálech, masivní podporou v televizních a outdoorových plochách. V první fázi budou napřímo osloveny 3 mil. českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou. Kampaně začnou běžet od 7.10. 2013.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vyjádření hlavních partnerů projektu:

 

 

Česká spořitelna, (Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny)

„Po vyspělých zemích jako je Německo a Velká Británie jsme další zemí, kde mohou lidé využívat multipartnerský bonusový program, který pokrývá široké spektrum obchodních partnerů, u nichž běžně nakupují. Česká spořitelna je v programu jako jediná banka v ČR a rozsáhlý průzkum mezi našimi klienty jasně ukázal, že lidé chtějí sbírat body za věrnost a sami si následně vybírat, na jaké věcné a zážitkové odměny je využijí. Velkou výhodou iBODU je také to, že klienti mají pouze jednu věrnostní kartu, kterou mohou využívat u všech partnerů programu.“

 

 

Datart, (Jana Choroušová, Marketingová manažerka pro BTL komunikaci)

„Vybudovat kvalitní bonusový program bylo v našem zájmu již poměrně dlouhou dobu. Aby však byl zákazník motivovaný a program jej skutečně zaujal, jde o nelehký úkol. Koaliční program iBOD je pro nás zajímavou a plnohodnotnou alternativou a věříme, že díky němu nabídneme našim zákazníkům víc, než bychom mohli prostřednictvím samostatného věrnostního systému.“

 

 

Sportisimo, (Martina Kudláčková, ředitelka nákupu a marketing)

„Naší zásadou je být stále o krok napřed. Proto u něčeho tak velkého, jako je start programu iBOD, nemůžeme chybět. Nabídli jsme iBODu naše partnerství, protože máme rádi výzvy a věříme ve znatelný přínos iBODu pro naše zákazníky i společnost Sportisimo.“

 

Bambule, (Jaroslav Novozámský – majitel společnosti Alltoys/Bambule)

 

„Naši zákazníci u nás nakupují dárky pro své ratolesti a my je chceme zase podarovat za to, že si vybrali právě nás. Protože je iBOD multipartnerský program, mohou si naši klienti vybrat z široké nabídky iBODu přesně to, co je nejvíce potěší, a to je pro nás nejdůležitější.“

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3