INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Teko Technology s.r.o., přední český výrobce a distributor kompatibilních tiskových náplní poukazuje na to, že i mezi kompatibilními tonery, které splňují tiskové a výrobní požadavky, avšak za nižší ceny, existují značné kvalitativní rozdíly.

Trh je dnes zaplaven nekvalitními plagiáty. Ceny originálních tonerů cenově na trhu neustále kolísají, nejdou však pod cenu. Tyto náklady se firmy všemožně snaží snížit. Cílem Teko Technology je udržet si výrobu kvalitních náplní. Podle zkušeností zástupců společnosti je důležité při snížení nákladů na tisk sledovat neustále cenu použitých tiskáren, údržby a spotřební náklady. Ke snížení objemu tisku většinou stačí u menších společností a podnikatelů jen sledování tisku. V případě freeware softwaru pro vzdálenou správu tisku se tento přehled ztrácí, stejně jako u outsourcingu služeb. Dalším nesporným trendem je přenos veškerého tisku do elektronické podoby.

Podle Petra Kempy z Teko Technology existuje jasný ekonomický ukazatel výhodnosti řešení tisku pro firemní prostředí. Tím je jednoznačný přehled o nákladech. V té nejjednodušší podobě jde o vzorec cena tiskárny plus údržba plus provozní náklady. Záleží, kdo a jak s tiskovým vybavením ve firmě pracuje a jaké jsou interní procesy. „Upravujeme vždy tiskové prostředí a tím snižujeme náklady. Jsme také výrobci vlastních tonerů značky TEKO pro všechny významné tiskárny na trhu. Dle modelů jsou osazeny čipy pro správnou komunikaci s tiskárnou. S tonery lze vytisknout stejný počet stran jako s originálními náplněmi, přitom jsou cenově úspornější, ale při stejné kvalitě,“ stojí si za výrobky Petr Kempa, produktový manažer společnosti Teko Technology s tím, že předností vlastních tonerů je výroba ve Velké Británii a Spojených státech amerických. Tonerový prach navíc splňuje přísná kritéria o zdravotní nezávadnosti v rámci norem EU.

Dle slov Kempy ušetří díky tonerům TEKO hlavně firmy a jednotlivci, kteří kupují či vlastní dražší typy tiskáren. „Ceny originálních tonerů totiž cenově na trhu neustále kolísají, nejdou však pod cenu, spíše naopak. Je ale důležité říci, že ne všechny neoriginální tonery na trhu jsou stejně kvalitní, my chceme prodávat mercedesy nikoli staré škodovky, tím se netajíme. Trh je dnes totiž zaplaven plagiáty, naším cílem je držet kvalitní výrobky,“ míní Petr Kempa z Teko Technology.

Ceny značkových tonerů a tiskových náplní jsou stále poměrně vysoké

Spotřební náklady na tiskárny lze efektivně snížit.  „Existují levné kompatibilní tonery, které splňují všechny tiskové i výrobní požadavky a jejich koncovou cenu nezvyšuje brand výrobce tiskáren,“ zdůraznil Petr Kempa, zástupce Teko Technology s.r.o. Například kompatibilní tonery TEKO, které sníží spotřební náklady o 50 – 70 %, ale splňují i všechny potřebné normy a jejich výrobce na ně poskytuje záruku dva roky. Navíc se jedná o ekologické a ryze české produkty. Všechny součástky, včetně tonerového prachu, pocházejí ze zemí EU, tonery jsou ručně sestavovány a testovány a materiál použitý k jejich výrobě je ekologicky recyklovatelný. Nákup výhradně kompatibilních tiskových náplní připustilo v rámci průzkumu 60 % respondentů.

Postup při výběru nového tiskového řešení pro firmy

V prvé řadě záleží na velikosti dané společnosti. Malá firma má jiné požadavky než velká. Společnost Teko Technology preferuje komplexní přístup v několika krocích. To znamená, že nejprve udělá interní audit počáteční situace u dané společnosti. I u těch nejmenších. Zmapuje nedostatky, díky nimž společnost neefektivně vynakládá finanční prostředky. Zkušenosti totiž ukazují, že mezi hlavní problémy u zákazníků patří rozsáhlá a různorodá struktura tiskových zařízení s celou řadou výrobců, modelů a konfigurací, a na to navazují různé druhy a třeba i různí dodavatelé spotřebního materiálu.

Poté jsou s tím spojeny různé druhy fakturace, prodlevy servisu tiskových zařízení.

Součástí auditu je zodpovězení otázek, zdali potřebuje zákazník tisknout černobíle či barevně, v jakém objemu, zdali je tisk poddimenzován či naopak naddimenzován, jaké jsou vlastní náklady, a podle toho nabídneme řešení.

Na základě této analýzy navrhne řešení takzvaného tiskového parku včetně možností, kde uspořit. Poté následuje realizace návrhu. Samozřejmostí je monitoring dalších nákladů. Ke snížení objemu tisku většinou stačí jen sledování tisku. Dalším nesporným faktem je trend přenosu veškerého tisku do elektronické podoby. Tedy spíše netisknout a veškeré dokumenty ukládat v elektronické podobě a dále tak s nimi pracovat. I v této oblasti zákazníkům vychází Teko vstříc právě ve formě komplexního přístupu včetně zabezpečení.

Velkou roli hraje poměr pořizovací cena tiskárny versus náklady na tisk. Obecně platí, že levné tiskárny mají drahý tisk, střední jsou poměrově shodné a dražší tiskárny mají tisk úspornější. Důležité je tedy odpovědět na otázku, co klient tiskne a jak často, podle toho vybere nejvýhodnější řešení.

Freeware software pro vzdálenou správu tisku

Jedná se o přechod na cizí subjekt a to znamená, že se často ztrácí přehled o nákladech na tisk. Většinou se pak zákazníci diví, proč tolik platí a za co. Teko se tomu snaží spíše vyhnout. Není to prý příliš vhodné pro malé a střední podniky. Má osobní prodejce a apeluje na osobní vztahy a přístup. Co se týče zabezpečení pomocí autentizačních karet, čipů, tisku podle role uživatele, hraje roli u firem, které využívají tzv. otevřené kanceláře.

Outsourcing tisku nebo tiskového řešení

Jednou z oblastí, která může mít významný dopad na činnosti společnosti je vyjmutí určitých činností a jejich outsourcování třetím stranám. V oblasti tisku nebo tiskového řešení to hraje svou roli rovněž. Za zlomový je v posledních letech považován nástup zpracování v cloudech a model pronájmu softwaru jako služby. Podstatné pro jakékoli porovnání výhodnosti nejsou pořizovací náklady či vstupní investice, tedy například tiskárny, ale takzvané celkové náklady vlastnictví. Tedy veškeré náklady na zajištění konkrétní činnosti. Existuje mnoho studií, které se věnují tomu, zdali je outsourcing vhodný pro malé či velké společnosti. Pravdou zůstává, že se spíše hodí pro společnosti velké. V této době jde spíše o otázku převodu veškerého papírování do elektronické podoby.

Více informací můžete získat na http://www.teko-toner.cz.

O TEKO TECHNOLOGY s.r.o.

Společnost TEKO TECHNOLOGY je přední český specialista na profesionální renovace tonerů, kazet a pásek do laserových, inkoustových a jehličkových tiskáren, kopírek a faxů. Na českém trhu působí od roku 1998 a od té doby získala desetitisíce spokojených zákazníků. Vyrábí vlastní značku tonerů TEKO, které jsou zcela kompatibilní se zařízeními značek Brother, Canon, Epson, HP, IBM, Lexmark, Konica, Kyocera, Lanier, Minolta, Mita, Oki, Olivetti, Panasonic, Philips, Printronix, Ricoh, Samsung, Sharp, Star, Tally, Tektronix, Toshiba, Utax a Xerox.

Svým zákazníkům nabízí TEKO TECHNOLOGY s.r.o. možnost odběru zboží na sedmi místech po České republice, dále odbornou pomoc na všech prodejnách a dopravu objednaného zboží zdarma. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb TEKO TECHNOLOGY s.r.o. jsou oborové certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009. Více informací naleznete na stránkách http://www.teko-toner.cz

(tz)

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3