INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ilustrační nováObří míchačky v ulicích a na silnicích sice nemusí potěšit každého řidiče, ale stavitelé je milují. Není pochyb o tom, že jim patří budoucnost. Začátkem září odstartovala skupina Českomoravský beton podzimní kampaň na podporu budování značky s přímou vazbou na představení služby Transportbeton.cz koncovým uživatelům.

Slogan „Beton až do domu“, stejně jako i v jarní kampani, doprovází na billbordech autodomíchávač v korporátních barvách skupiny, který je nejen nositelem firemního designu, ale navíc i symbolem služeb spojených s výrobou transportbetonu, a to dopravy a čerpání betonu.

Podzimní komunikační kampaň bude probíhat na venkovních plochách v deseti největších městech ČR, kde podpoří Českomoravský beton svou pozici formou billboardů, bigbordů a double bigbordů. Souběžně jí budou provázet také aktivity v tištěných a on-line médiích zaměřených na tituly bytové kultury a bydlení, včetně titulů a portálů úzce zaměřených na segment stavebnictví.

Cílem letošní kampaně je vytvořit u drobných stavebníků a investorů, a také menších stavebních firem, povědomí o tom, že výrobu, dopravu i čerpání betonu mohou nechat kompletně na profesionálech. Tím si zajistit požadovanou a ověřenou kvalitu stavebního materiálu = betonu, včetně souvisejících služeb dopravy a čerpání betonu. Hlavní sdělení doplňuje odkaz na hlavní obchodní a informační portál skupiny Českomoravský beton www.transportbeton.cz.

Kreativu si skupina Českomoravský beton v tomto roce zajišťuje in-house, outdoorové plochy nakoupila FAMEDIA. Mediální komunikaci, která je také řešena in-house, doplní PR aktivity ze strany agentury Privilege PR.

O společnosti Českomoravský beton, a.s.

Českomoravský beton, a.s. je holdingovou společností, která prostřednictvím vlastních betonáren a dceřiných společností dodává transportbeton v široké škále pevnostních tříd a druhů na území České a Slovenské republiky. Skupina, jejíž vznik spadá do počátku 90. let minulého století, v současné době provozuje více než 68 nově postavených nebo zrekonstruovaných betonáren, které mají zavedený systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001 a splňují nejpřísnější ekologická kritéria. Celá skupina – holdingová společnost a její dceřiné společnosti vystupují pod jednou společnou obchodní značkou Českomoravský beton.

Skupina Českomoravský beton patří k největším výrobcům transportbetonu na českém trhu. Svými dodávkami se podílela na velkých stavbách dopravní infrastruktury, průmyslových, komerčních a bytových komplexů, ale i na stavbách rodinných domů a drobných rekonstrukcích. Českomoravský beton je spolu se společnostmi Českomoravský štěrk a Českomoravský cement součástí silné mezinárodní skupiny HeidelbergCement.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3