INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ilustrační nováObří míchačky v ulicích a na silnicích sice nemusí potěšit každého řidiče, ale stavitelé je milují. Není pochyb o tom, že jim patří budoucnost. Začátkem září odstartovala skupina Českomoravský beton podzimní kampaň na podporu budování značky s přímou vazbou na představení služby Transportbeton.cz koncovým uživatelům.

Slogan „Beton až do domu“, stejně jako i v jarní kampani, doprovází na billbordech autodomíchávač v korporátních barvách skupiny, který je nejen nositelem firemního designu, ale navíc i symbolem služeb spojených s výrobou transportbetonu, a to dopravy a čerpání betonu.

Podzimní komunikační kampaň bude probíhat na venkovních plochách v deseti největších městech ČR, kde podpoří Českomoravský beton svou pozici formou billboardů, bigbordů a double bigbordů. Souběžně jí budou provázet také aktivity v tištěných a on-line médiích zaměřených na tituly bytové kultury a bydlení, včetně titulů a portálů úzce zaměřených na segment stavebnictví.

Cílem letošní kampaně je vytvořit u drobných stavebníků a investorů, a také menších stavebních firem, povědomí o tom, že výrobu, dopravu i čerpání betonu mohou nechat kompletně na profesionálech. Tím si zajistit požadovanou a ověřenou kvalitu stavebního materiálu = betonu, včetně souvisejících služeb dopravy a čerpání betonu. Hlavní sdělení doplňuje odkaz na hlavní obchodní a informační portál skupiny Českomoravský beton www.transportbeton.cz.

Kreativu si skupina Českomoravský beton v tomto roce zajišťuje in-house, outdoorové plochy nakoupila FAMEDIA. Mediální komunikaci, která je také řešena in-house, doplní PR aktivity ze strany agentury Privilege PR.

O společnosti Českomoravský beton, a.s.

Českomoravský beton, a.s. je holdingovou společností, která prostřednictvím vlastních betonáren a dceřiných společností dodává transportbeton v široké škále pevnostních tříd a druhů na území České a Slovenské republiky. Skupina, jejíž vznik spadá do počátku 90. let minulého století, v současné době provozuje více než 68 nově postavených nebo zrekonstruovaných betonáren, které mají zavedený systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001 a splňují nejpřísnější ekologická kritéria. Celá skupina – holdingová společnost a její dceřiné společnosti vystupují pod jednou společnou obchodní značkou Českomoravský beton.

Skupina Českomoravský beton patří k největším výrobcům transportbetonu na českém trhu. Svými dodávkami se podílela na velkých stavbách dopravní infrastruktury, průmyslových, komerčních a bytových komplexů, ale i na stavbách rodinných domů a drobných rekonstrukcích. Českomoravský beton je spolu se společnostmi Českomoravský štěrk a Českomoravský cement součástí silné mezinárodní skupiny HeidelbergCement.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3