INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
develop_npvyDevelop má za sebou úspěšný rok – hospodářské výsledky za rok 2010 ukazují, že se společnost zařadila mezi pět nejvýznamnějších prodejců tiskových a kopírovacích strojů v České republice. Oproti minulým rokům se tak značce Develop podařilo svůj podíl na trhu navýšit. I přes ekonomickou krizi se společnost Develop zařadila mezi pět největších prodejců multifunkcí v Česku a její podíl na trhu roste.

Develop má za sebou úspěšný rok – hospodářské výsledky za rok 2010 ukazují, že se společnost zařadila mezi pět nejvýznamnějších prodejců tiskových a kopírovacích strojů v České republice. Oproti minulým rokům se tak značce Develop podařilo svůj podíl na trhu navýšit.

Develop patří mezi přední domácí dodavatele nejmodernější kancelářské kopírovací techniky - od malých stolních kopírek, až po velkoobjemové tiskové a kopírovací systémy. Navzdory krizi a ekonomickým turbulencím se společnosti za loňský rok podařilo navýšit celkový podíl na trhu ze 4,2 % na 5,4 %.

Stroje Develop můžeme rozdělit celkem do čtyř segmentů: černobílé multifunkce A3, barevné multifunkce A3, černobílé produkční stroje a barevné produkční stroje. V případě všech prodaných černobílých strojů A3 si společnost drží celkovou sedmou příčku, což znamená, že si získala 4,2 % trhu a celkový počet prodaných strojů přesáhl číslo 290. V prodeji barevných zařízení A3 se Develop drží na pátém místě. V přepočtu na procenta tak pokrývá 6,8 % českého trhu, což činí přes 430 reálně prodaných zařízení ročně. Nově společnost Develop zaměřila své prodejní a podpůrné aktivity i na segment produkčních strojů, ve kterém si v porovnání s rokem předcházejícím ukousla hned o 5,8 % trhu více. Současně společnost rozšiřuje své aktivity v segmentu A4 multifunkcí - v letošním roce na český trh přichází hned se dvěma produktovými novinkami.

Celkový roční obrat společnosti v roce 2010 přesáhl 106 mil. Kč. V porovnání s rokem 2009 tak Develop zaznamenal 2% nárůst.

Kořeny společnosti DEVELOP sahají až do roku 1948, kdy zakladatel společnosti, Dr. Eisbein, uvedl na trh první kancelářskou kopírku na světě. Od té doby se společnost řadí ve více než 60ti zemích světa mezi přední specialisty na tiskové a kopírovací stroje. Udává trend v jejich vývoji a inovacích. Současný výrobní program pokrývá celé spektrum nejmodernější kancelářské kopírovací techniky od malých stolních kopírek, až po velkoobjemové tiskové a kopírovací systémy. Od roku 1991 působí společnost DEVELOP i na českém trhu, kde je její prodej zajišťován výhradně prostřednictvím autorizovaných prodejců DEVELOP. Více o společnosti na www.develop.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3