Nová platební karta MAKRO Partner byla prvním 400 významným zákazníkům předána osobně obchodními zástupci již na začátku tohoto týdne. 9. června jim byl zaslán PIN a od 10. června je karta plně funkční. „Chtěli jsme rozšířit možnosti platby na fakturu, jakožto nástroje, který je v B2B zcela běžný. Uvědomujeme si profesionální potřeby našich zákazníků a chceme nabídnout řešení pro jejich lepší financování," odůvodnila vznik karty Lenka Talavášek, vedoucí oddělení finančních projektů.
Karta MAKRO Partner zachovává funkce stávající identifikační karty a zároveň nabízí navíc funkce karty platební. Zákazníka pustí karta do MAKRO, slouží tedy zároveň jako vstupní karta, a může s ní po nákupu zaplatit přes platební terminál. Není tedy dodatečným plastem v peněžence zákazníka.
Je-li zákazník zahrnut do systému platby na fakturu, obdrží po nákupu fakturu, kde je označeno, do kdy a kam ji má zaplatit. Bezúročné období neboli délka splatnosti pro zákazníka je 2 týdny. Ostatní zákazníci, kteří si kartu chtějí předplácet a sdílet např. se svými zaměstnanci, získají číslo účtu již při podpisu smlouvy.
Zákazníci mají ke svému účtu přístup online, mohou si tedy kdykoli kontrolovat své platby a výdaje. Výpisy z účtu jim jsou také pravidelně zasílány do e-mailu.
Platební karta MAKRO Partner má vedle výhodného financování i další přednosti. Je flexibilní – k jednomu účtu lze používat více karet a zákazníci je mohou předat svým zaměstnancům pro nákupy. Její používání je také bezpečné – proti zneužití je chráněna PINem, využít ji lze pouze na nákupy v MAKRO a zároveň odpadá manipulace zaměstnanců klientů s hotovostí. PIN si může zákazník sám určit a nastavit.
„V budoucnu bude možné platit kartou MAKRO Partner i na čerpacích stanicích MAKRO a zároveň bude možné použít prostředky z odevzdaných stravenek k úhradě faktur. MAKRO plánuje do konce roku 2011 vydat karty pro 5000 zákazníků. Vydání karty a její správa jsou zdarma," dodala Lenka Talášek k budoucnosti karty MAKRO Partner.
O všech výhodách a podmínkách vydání karty najdete informace na stáncích Mservis , na www.makro.cz nebo na infolince 844 999 111.
METRO Cash & Carry je zastoupeno 670 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 30 zemích. Společnost, která zaměstnává vice než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2010 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2010 dosáhla skupina Metro tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 290 000 lidí a provozuje přes 2 100 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: Metro/Makro Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.
Pro vice informací, prosím navštivte: www.metrogroup.de.
V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které podporuje vedle nabídky sortimentu na míru i nadstavbovými službami.
Více na www.makro.cz.
(tz)