INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Makro_logoOd 10. 6. 2011 používají zákazníci společnosti MAKRO Cash & Carry, kteří byli dosud zahrnuti do systému kredit managementu (tedy platbu na faktury), využívat nové platební karty MAKRO Partner. Ty v porovnání s identifikační kartou, kterou musí mít každý zákazník, nabízejí řadu praktických výhod. S novou platební kartou budou nákupy výrazně výhodnější, bezpečnější a pohodlnější. Díky vysokému úvěrovému rámci mohou významní zákazníci nakupovat více a využít bezúročného období pro vylepšení svého cash flow. Karta MAKRO Partner je určena především pro držitele zlatých a stříbrných zákaznických karet

Nová platební karta MAKRO Partner byla prvním 400 významným zákazníkům předána osobně obchodními zástupci již na začátku tohoto týdne. 9. června jim byl zaslán PIN a od 10. června je karta plně funkční. „Chtěli jsme rozšířit možnosti platby na fakturu, jakožto nástroje, který je v B2B zcela běžný. Uvědomujeme si profesionální potřeby našich zákazníků a chceme nabídnout řešení pro jejich lepší financování," odůvodnila vznik karty Lenka Talavášek, vedoucí oddělení finančních projektů.

Karta MAKRO Partner zachovává funkce stávající identifikační karty a zároveň nabízí navíc funkce karty platební. Zákazníka pustí karta do MAKRO, slouží tedy zároveň jako vstupní karta, a může s ní po nákupu zaplatit přes platební terminál. Není tedy dodatečným plastem v peněžence zákazníka.

Je-li zákazník zahrnut do systému platby na fakturu, obdrží po nákupu fakturu, kde je označeno, do kdy a kam ji má zaplatit. Bezúročné období neboli délka splatnosti pro zákazníka je 2 týdny. Ostatní zákazníci, kteří si kartu chtějí předplácet a sdílet např. se svými zaměstnanci, získají číslo účtu již při podpisu smlouvy.

Zákazníci mají ke svému účtu přístup online, mohou si tedy kdykoli kontrolovat své platby a výdaje. Výpisy z účtu jim jsou také pravidelně zasílány do e-mailu.

Platební karta MAKRO Partner má vedle výhodného financování i další přednosti. Je flexibilní – k jednomu účtu lze používat více karet a zákazníci je mohou předat svým zaměstnancům pro nákupy. Její používání je také bezpečné – proti zneužití je chráněna PINem, využít ji lze pouze na nákupy v MAKRO a zároveň odpadá manipulace zaměstnanců klientů s hotovostí. PIN si může zákazník sám určit a nastavit.

„V budoucnu bude možné platit kartou MAKRO Partner i na čerpacích stanicích MAKRO a zároveň bude možné použít prostředky z odevzdaných stravenek k úhradě faktur. MAKRO plánuje do konce roku 2011 vydat karty pro 5000 zákazníků. Vydání karty a její správa jsou zdarma," dodala Lenka Talášek k budoucnosti karty MAKRO Partner.

O všech výhodách a podmínkách vydání karty najdete informace na stáncích Mservis , na www.makro.cz nebo na infolince 844 999 111.

METRO Cash & Carry je zastoupeno 670 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 30 zemích. Společnost, která zaměstnává vice než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2010 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2010 dosáhla skupina Metro tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 290 000 lidí a provozuje přes 2 100 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: Metro/Makro Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.

Pro vice informací, prosím navštivte: www.metrogroup.de.

V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které podporuje vedle nabídky sortimentu na míru i nadstavbovými službami.

Více na www.makro.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3