Tým CCC pro zákaznické služby, který spolupracuje se společností UPC Direct v Bratislavě, vyhrál v soutěži Contact Center World Awards bronzovou medaili. Ocenění bylo uděleno za nejlepší outsourcingové partnerství a předáno asociací Global Association for Contact Center Best Practices and Networking. Toto ocenění je udělováno pro území Evropy, Středního východu a Afriky a bylo předáno 8. července v rámci světové konference kontaktních center v Londýně. Vítěz byl vybrán z více než 1 200 účastníků, kteří působí v široké škále různých oborů.
Tento úspěch je výsledkem neustálého zlepšování organizace UPC Direct-To-Home (DTH) v oblasti péče o zákazníky, a to především od loňského roku, kdy společnost převzala do svého vlastnictví majetek UPC Direct. Nyní je všem, kteří zatelefonují do call centra UPC Direct, věnována ta nejvyšší pozornost a na konci telefonátu jsou požádáni, aby vyplnili automatizovaný průzkum. Tyto průzkumy ukazují, že jsou klienti UPC Direct velice spokojeni s tím, jaké zákaznické péče se jim dostává. Z dalších průzkumů prováděných na internetu vyplývá, že zákazníci UPC Direct jsou přesvědčeni, že od UPC Direct dostávají dobré služby a jsou spokojeni s celkovou kvalitou.
„Vím, jak důležité je stavět zákazníka na první místo a poskytovat našim klientům služby na vysoké úrovni," uvedla Tunde Hubina, ředitelka oddělení pro péči o zákazníky UPC DTH. „V péči o zákazníky jsme jedni z nejlepších v našem oboru. Plně uspokojujeme rostoucí poptávku po kvalitní zpětné vazbě jak po telefonu, tak prostřednictvím naší aplikace pro zákazníky na našich internetových stránkách. Tato cena je vítaným uznáním práce, kterou vykonáváme, abychom zajistili 100% spokojenost zákazníků s naší společností a s produkty, které poskytujeme".
„Spolupráce s UPC DTH nás velmi baví a těší nás společný úspěch, kterého jsme dosáhli v soutěži Contact Center World Awards," dodal Jeroen Hollestelle, ředitel call centra společnosti Competence Call Center. „Naše firmy mají společné to, že usilují o nejvyšší úroveň kvality, což je zjevné při každém kontaktu se zákazníkem, a toto úsilí bylo nyní oceněno i někým zvenčí a v mezinárodním měřítku. Tým poskytující podporu společnosti UPC Direct v CCC Bratislava se zaměřuje na poskytování vynikajících služeb, které překonávají očekávání zákazníků. Gratuluji a děkuji za úspěšnou spolupráci Haně Baráčkové, manažerce projektu, jejímu týmu a paní Tunde Hubina, která je ředitelkou oddělení pro péči o zákazníky UPC DTH."
UPC DTH
Společnost UPC DTH S.à.r.l. je poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb v Maďarsku, České republice, na Slovensku a v Rumunsku. Sídlí v evropském hlavním městě satelitních služeb Lucemburku. Služba Direct-To-Home (DTH), na maďarském trhu známá pod názvem UPC Direct, má více než 500 000 zákazníků (ke dni 31. prosince 2010). Společnost UPC DTH S.à.r.l. nabízí svým zákazníkům více programů, včetně programu Travel, lepší obsah a vynikající kvalitu signálu a také pořady v rozlišení high-definition s krystalicky jasným obrazem. Společnost UPC DTH S.à.r.l. je součástí UPC Broadband (UPC), která je evropskou divizí společnosti Liberty Global, Inc., celosvětově vedoucího mezinárodního provozovatele kabelových sítí. UPC poskytuje televizní, širokopásmové internetové a telefonní služby přibližně 18 milionům zákazníků ve 14 evropských zemích.
CCC
Competence Call Center patří mezi přední call centra v Evropě a nabízí vysoce kvalitní mezinárodní služby call centra již 13 let. Svoji „kompetentnost" zde prokazuje více než 3 000 pracovníků, kteří vyřídili již více než 100 milionů kontaktů se zákazníky. Úroveň kvality, na jaké tato společnost zajišťuje horké linky, aktivní kampaně a písemnou komunikaci se zákazníky, potvrzuje 34 mezinárodních ocenění a splňování požadavků norem ISO 9001 a ISO 10002 a také normy EN 15838 pro call centra.
(tz)