INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Položili jste si někdy otázku, kolik času trávíte na své kancelářské židli? 90 procent pracovní doby? 80? Většina lidí odpovídá podobně – při výzkumech zaměřených na využívání kancelářských ploch uvádějí hodnoty 82 až 98 procent. Jenže ve skutečnosti je tohle číslo o hodně nižší a dosahuje v průměru jen 19 až 37 procent. Zdá se vám to neuvěřitelně málo? Ale je to přesně tak. Společnost cre8 to totiž umí zcela přesně změřit. „V rámci naší služby O-fice dokážeme monitorovat reálné využití jednotlivých kanceláří i každého pracovního místa,“ vysvětluje Jan Bastař, jednatel cre8.

Cílem O-fice je snižovat náklady a zvyšovat kvalitu, a to především v oblasti pracovních prostor. Služba využívá bezdrátových čidel umístěných po dobu tří týdnů na spodní straně všech židlí. Čidla mapují obsazenost prostřednictvím detekce pohybu. „Díky takto získaným datům můžeme doporučit, jak daný prostor lépe využívat,“ říká Jan Bastař. „Dokážeme totiž zcela přesně odpovědět na otázky: Je právě tato zasedací místnost využívaná? Jak často a jak se její využití liší v průběhu různých období v roce i zcela konkrétních dní? Je židle přiřazená právě k tomuto pracovnímu místu využívaná denně a jak často?“

Přívětivější prostor i úspora nákladů

Vypovídajícím příkladem o (ne)využívání prostor jsou podle Bastaře třeba zasedací místnosti. Ty se nejčastěji dimenzují pro deset až dvanáct osob a zdají se být neustále obsazené. „Podle našeho měření se v nich ale nejčastěji setkávají dvě až čtyři osoby. Tudíž by bylo daleko efektivnější udělat více menších prostor vhodných k jednání menšího počtu lidí,“ popisuje Bastař s tím, že neexistuje jednotné doporučení pro všechny. Vše totiž záleží na zjištěných údajích.

„Možná dává smysl začít některá pracovní místa sdílet, zejména proto, že zaměstnanci jsou stále více mobilní. V některých případech je dobré zmenšit rozměr jednotlivých pracovních míst a oddělených kanceláří tak, aby bylo k dispozici více prostoru pro vzájemnou spolupráci,“ připomíná Jan Bastař. Výsledkem pak můžete být nejen přívětivější prostor pro zaměstnance, ale i významná úspora nákladů. „Při snížení celkové plochy o 15 procent dosáhnete až dvacetipětiprocentní úspory celkových nákladů, protože kupujete méně nábytku, méně svítíte…“ doplňuje Jan Bastař.

O firmě cre8

Společnost cre8 se specializuje na interiérový design pracovního prostředí. Ve spolupráci s předními architekty zařizuje kanceláře tuzemských i zahraničních subjektů. Využívá k tomu produktů předních světových výrobců jako je Herman Miller, Sancal, BuzziSpace, Framery a dalších. S výsledky její práce se můžete setkat v kanceláří společností SAP, ManpowerGroup, Amazon a další. Více o službě O-fice i další nabídce cre8 najdete na www.cre8.cz nebo www.facebook.com/cre8.cz/

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3