INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Tištěný billboard na internetu – to je budoucnost pro všechny firmy, které původně propagovaly své výrobky a podnikání pouze s pomocí outdoorové reklamy. S konceptem OnlineBillboard přišla jako první marketingová agentura In creative.

Nabízí firmám, které se doposud pokoušely připoutat pozornost svých zákazníků pomocí reklamních ploch u českých dálnic, aby své billboardy převedly do světa internetu.

„Zatímco dříve viděli reklamu například na auto nebo politickou stranu jen řidiči, nyní ji uvidí ve vizuálně stejném formátu lidé, co ji opravdu vidět mají. Kromě toho, že převádíme billboardy do on-line podoby, cílíme je na ty zákazníky, kteří jsou pro klienta důležití. Na rozdíl od jejich původní, tištěné verze je možné přesně vyhodnotit jejich přínos,“ říká autor nápadu Jakub Horáček z In creative. „Jsme schopni převést do on-line i české vlajky, které nyní lemují D1,“ dodává s nadsázkou.

Jedna z firem, které se zákaz reklamy na billboardech u dálnic dotkl, je CarTec Group. „Věděli jsme že bilboardy budou muset z dálnic pryč, a proto jsme postupně začali přesouvat reklamu do online světa. OnlineBillboard nám vyhovuje, používáme jej pro naše kampaně a líbí se nám, že máme přehled o tom, jak na naše zákazníky působí,” říká Robin Mazáč, marketingový specialista CarTec Group.

Odstranit reklamní plochy z dálnic a silnic první třídy museli provozovatelé od 1. září letošního roku. Přikázala jim to novela zákona o pozemních komunikacích. Nařízení se dotklo zhruba 3000 nosičů, u jiných typů komunikací než u dálnic a silnic první třídy jsou nosiče povolené.

Trh venkovní reklamy je v čistých investicích odhadován na 2,5 mld. Kč ročně, a podílí se přibližně 6 % na celkovém mediálním mixu zadavatelů na českém trhu. Odborníci odhadují, že dohromady je v tuzemsku přibližně 25 tisíc venkovních ploch.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3