INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Tištěný billboard na internetu – to je budoucnost pro všechny firmy, které původně propagovaly své výrobky a podnikání pouze s pomocí outdoorové reklamy. S konceptem OnlineBillboard přišla jako první marketingová agentura In creative.

Nabízí firmám, které se doposud pokoušely připoutat pozornost svých zákazníků pomocí reklamních ploch u českých dálnic, aby své billboardy převedly do světa internetu.

„Zatímco dříve viděli reklamu například na auto nebo politickou stranu jen řidiči, nyní ji uvidí ve vizuálně stejném formátu lidé, co ji opravdu vidět mají. Kromě toho, že převádíme billboardy do on-line podoby, cílíme je na ty zákazníky, kteří jsou pro klienta důležití. Na rozdíl od jejich původní, tištěné verze je možné přesně vyhodnotit jejich přínos,“ říká autor nápadu Jakub Horáček z In creative. „Jsme schopni převést do on-line i české vlajky, které nyní lemují D1,“ dodává s nadsázkou.

Jedna z firem, které se zákaz reklamy na billboardech u dálnic dotkl, je CarTec Group. „Věděli jsme že bilboardy budou muset z dálnic pryč, a proto jsme postupně začali přesouvat reklamu do online světa. OnlineBillboard nám vyhovuje, používáme jej pro naše kampaně a líbí se nám, že máme přehled o tom, jak na naše zákazníky působí,” říká Robin Mazáč, marketingový specialista CarTec Group.

Odstranit reklamní plochy z dálnic a silnic první třídy museli provozovatelé od 1. září letošního roku. Přikázala jim to novela zákona o pozemních komunikacích. Nařízení se dotklo zhruba 3000 nosičů, u jiných typů komunikací než u dálnic a silnic první třídy jsou nosiče povolené.

Trh venkovní reklamy je v čistých investicích odhadován na 2,5 mld. Kč ročně, a podílí se přibližně 6 % na celkovém mediálním mixu zadavatelů na českém trhu. Odborníci odhadují, že dohromady je v tuzemsku přibližně 25 tisíc venkovních ploch.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3