INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aa.jpgZájemci se mohou začít registrovat do prvního globálního ročníku prestižní soutěže společnosti Procter & Gamble – P&G CEO CHALLENGE. Ta nabízí studentům z celého světa příležitost ujmout se obchodního případu pro značku head&shoulders.

Účastníci musejí projít čtyřmi fázemi soutěže a vítězové se pak mohou zúčastnit mezinárodní konference „P&G 2018 Signal“ v Cincinnati.

Znalosti, kreativita, dovednosti v oblasti projektového managementu, analytické schopnosti a sociální inteligence: společnost Procter & Gamble připravila výzvu pro studenty z celého světa. Na adrese www.pgceochallenge.eu se můžete přihlásit do prvního celosvětového ročníku soutěže P&G CEO CHALLENGE, prestižního klání zaměřeného na objevování mladých talentů.

Program bude vůbec poprvé rozšířen na celý svět. Talentovaní vysokoškolští studenti z 36 zemí budou muset připravit strategii globální implementace nového produktu head&shoulders, což je jedna z nejznámějších značek šamponů na světě. Cílem projektu je objevit talentované studenty, kteří následně získají příležitost vstoupit do řad P&G.

Průběh soutěže P&G CEO CHALLENGE má čtyři fáze. Studenti, kteří mají o účast zájem, mohou podávat přihlášky do 20. listopadu 2017. V další fázi se pokusí vyřešit případovou studii uvedenou na internetových stránkách soutěže www.pgceochallenge.eu. Ve dnech 22. až 23. února 2018 proběhne ve Varšavě následující fáze, kdy se kvalifikovaní studenti ze zemí střední Evropy utkají o postup do evropského finále, které se uskuteční v dubnu 2018 v Římě. Finalisté ze všech regionů Evropy budou pozváni do hlavního města Itálie a evropští vítězové poté odletí do Panamy, kde svedou souboj s nejlepšími týmy z celého světa o vítězství v celosvětovém finále. Členové vítězného týmu získají příležitost zúčastnit se speciální mezinárodní konference „P&G 2018 Signal“ v Cincinnati, kde se dozví o nejnovějších trendech na trhu, a to ve společnosti lídrů a manažerů firmy.

„Program nám pomáhá vybrat ty nejtalentovanější studenty, kteří mohou od společnosti P&G následně obdržet pracovní nabídku. Smyslem účasti v programu samozřejmě není jen soutěžit vzájemně mezi sebou – jedná se zejména o příležitost dozvědět se více o specifické povaze práce pro naši společnost. Jsme velmi rádi, že se projektu účastní také Česká republika. Věříme, že nabízených příležitostí využije velké množství lidí a že je budou vnímat jako inspiraci pro další kariérní rozvoj. V době, kdy hlasitě hovoříme o podceňovaném mládí, společnost P&G opět ukazuje, že na tuto generaci nahlíží s optimismem a oceňuje její profesionální přístup, sílu osobnosti a touhu po neustálém rozvoji,“ uvedla HR manažerka P&G Iva Baronová.

P&G CEO CHALLENGE představuje akci, která účastníkům umožní otestovat a potvrdit konkrétní odborné dovednosti za podmínek, které jsou co nejpodobnější obchodní realitě společnosti. Kromě toho také nabídne jedinečnou zkušenost vycházející z pravidel konkurence a umožní poznat fungování obchodních procesů v globální korporaci.

„Jsem velmi rád, že aktuální ročník programu P&G CEO CHALLENGE je věnován značce head&shoulders. V průběhu soutěže tak budeme moci sledovat nejen technické dovednosti účastníků, ale také jejich týmovou práci a úsilí o společnou realizaci těch nejlepších nápadů a řešení. Z pohledu zaměstnavatele se totiž v dnešní době jedná o tu nejžádanější kvalifikaci. Všem účastníkům bych rád dal osobní radu: jednejte rozhodně, s nadšením a nebojte se cílit vysoko, protože jen tak si splníte své profesní sny,“ dodává manažer značky head&shoulders pro Polsko a střední Evropu Maciej Reszczyński.

Projekt P&G CEO CHALLENGE je vynikající příležitostí pro studenty, kteří chtějí své dovednosti rozvíjet v praxi. Může se ale stát také vstupenkou k získání zkušeností v jedné z největších globálních korporací.

„Tato soutěž je odlišná, protože se méně zaměřuje na akademické znalosti a více na praktické dovednosti, na vhodnou analýzu dat a především pak na kreativní přístup k zadaným úkolům. Díky projektu jsem se mohl seznámit s účastníky z dalších evropských zemí a podělit se s nimi o zajímavé zkušenosti v oblastech jako ekonomie, finance nebo marketing. Také mi byla nabídnuta stáž v rámci společnosti, kde momentálně působím v oddělení customer finance,“ dodává Timotej Ušák, který se účastnil semifinále předchozího ročníku, které se konalo ve Varšavě.

Více informací o projektu P&G CEO CHALLENGE a přihlašovací formulář ke stažení naleznete na adrese www.pgceochallenge.eu

O společnosti Procter & Gamble 

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3