INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto_PENAM_zemekoule_sBěhem října uvádí společnost Penam na trh své produkty v novém „kabátě“ – kvalitních originálních obalech s novou grafikou vycházející z papírových sáčků. Kompletní redesign má dvojí poslání: připomíná, že veškeré pečivo si zachovává prvotřídní čerstvost, využitím tváří zaměstnanců společnosti zdůrazňuje, že za výrobou pečiva značky Penam se skrývají desítky tváří a rukou, které je pro zákazníky vyrábí.

Ústředním motivem kampaně je svět, který se točí kolem pečiva. Redesign obalů a kampaň doprovází také tváře jednotlivých pekařů a pekařek, kteří za výrobou pečiva stojí. Ty spolu s jejich citacemi najdou spotřebitelé i na zadní straně obalů všech produktů. „Naši zaměstnanci dávají denně do výrobků to nejlepší ze svého řemesla a my bychom je chtěli představit našim zákazníkům, kteří si naše pečivo oblíbili,“ komentuje volbu využití tváří zaměstnanců pekárny Hana Kamińska, marketingová ředitelka AGROFERT HOLDING, a.s.
Penam je světem, který se točí kolem pečiva a kde je kvalita na prvním místě. V rámci kampaně tak bude nový redesign podpořen i motivem zeměkoule složené z jednotlivých produktů.

V průběhu října a listopadu se s těmito motivy bude veřejnost také potkávat prostřednictvím citylightů ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava, Zlín, Plzeň, České Budějovice) a tiskové
inzerce ve vybraných titulech pro ženy. Inzerci doplní vklad v podobě brožury nabízející příběhy pekařů a tipy na jednotlivé produkty.

Redesign obalů doprovází také kompletní proměna webových stránek. Kromě zcela nového vizuálu na nich návštěvníci naleznou samostatnou stránku vysvětlující příběh nových obalů a využití tváří záměstnanců, zajímavé soutěže a samozřejmě informace o všech produktech. Chybět nebudou ani
informace o aktuálním dění, rady odborníků na výživu či tipy na přípravu zdravé svačinky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3