INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto_PENAM_zemekoule_sBěhem října uvádí společnost Penam na trh své produkty v novém „kabátě“ – kvalitních originálních obalech s novou grafikou vycházející z papírových sáčků. Kompletní redesign má dvojí poslání: připomíná, že veškeré pečivo si zachovává prvotřídní čerstvost, využitím tváří zaměstnanců společnosti zdůrazňuje, že za výrobou pečiva značky Penam se skrývají desítky tváří a rukou, které je pro zákazníky vyrábí.

Ústředním motivem kampaně je svět, který se točí kolem pečiva. Redesign obalů a kampaň doprovází také tváře jednotlivých pekařů a pekařek, kteří za výrobou pečiva stojí. Ty spolu s jejich citacemi najdou spotřebitelé i na zadní straně obalů všech produktů. „Naši zaměstnanci dávají denně do výrobků to nejlepší ze svého řemesla a my bychom je chtěli představit našim zákazníkům, kteří si naše pečivo oblíbili,“ komentuje volbu využití tváří zaměstnanců pekárny Hana Kamińska, marketingová ředitelka AGROFERT HOLDING, a.s.
Penam je světem, který se točí kolem pečiva a kde je kvalita na prvním místě. V rámci kampaně tak bude nový redesign podpořen i motivem zeměkoule složené z jednotlivých produktů.

V průběhu října a listopadu se s těmito motivy bude veřejnost také potkávat prostřednictvím citylightů ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava, Zlín, Plzeň, České Budějovice) a tiskové
inzerce ve vybraných titulech pro ženy. Inzerci doplní vklad v podobě brožury nabízející příběhy pekařů a tipy na jednotlivé produkty.

Redesign obalů doprovází také kompletní proměna webových stránek. Kromě zcela nového vizuálu na nich návštěvníci naleznou samostatnou stránku vysvětlující příběh nových obalů a využití tváří záměstnanců, zajímavé soutěže a samozřejmě informace o všech produktech. Chybět nebudou ani
informace o aktuálním dění, rady odborníků na výživu či tipy na přípravu zdravé svačinky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3