Značka Peugeot v České republice zakončila únorové prodeje na čtvrtém místě v žebříčku automobilek. Této vysoké pozice a pětiprocentního podílu na trhu Peugeot dosáhl i přes celkový pokles oproti loňskému roku.
V únoru 2020 registroval Peugeot v České republice 746 osobních a 185 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 931 vozů dosáhl podílu na trhu 4,98 %, čímž se dostal mezi první čtyři automobilky na českém trhu. Celkově za první dva měsíce letošního roku Peugeot v ČR registroval 1639 vozů a i přes pokles oproti loňskému roku si s podílem na trhu 4,19 % drží 5. místo v pořadí automobilových značek.
„V následujících měsících očekáváme, že se vrátíme k rostoucímu trendu,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR a dodává: „Naše nové modely segmentu B mají velký potenciál. Nové SUV Peugeot 2008 jsme uvedli na trh v lednu a za pouhé dva měsíce registrujeme už 947 klientských objednávek. Velmi dobře si vede také Peugeot Rifter, u kterého zájem zákazníků překračuje výrobní kapacitu. Radost nám dělá také čerstvě zvolené evropské Auto roku, Peugeot 208. Od uvedení tento model nashromáždil už 661 klientských objednávek.“
Prodejní potenciál modelu Peugeot 208 se plně projevuje na největším trhu značky Peugeot, ve Francii, kde se stal nejprodávanějším vozem na trhu a umožnil značce Peugeot zaujmout druhý měsíc po sobě vedoucí pozici v rámci osobních vozů.
PEUGEOT
Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.
(tz)