Před několika dny dovršil Peugeot v ČR realizaci rekordní fleetové zakázky, v rámci níž dodal významné státní společnosti zabývající se distribucí pošty v České republice 1089 vozů. Veškerá vozidla byla dodána prostřednictvím leasingové společnosti Arval formou operativního leasingu.
Většina z dodaných vozů se řadí do kategorie LCV, což významným způsobem přispělo k tomu, že Peugeot získal průběžné prvenství na českém trhu lehkých užitkových vozů s předpokladem zakončit rok 2020 jako “Nejprodávanější značka užitkových vozů v ČR”.
Obchodní spolupráce mezi českým zastoupením značky Peugeot a státní společností zabývající se distribucí pošty v ČR započala už v roce 2013 podpisem smlouvy o dodání 400 užitkových vozidel (Boxer a Partner). V následujících letech se Peugeotu podařilo zvítězit v dalších výběrových řízeních, což mu zajistilo pokračování dodávek i pro následující roky.
Letošní zakázka pro státní společnost zabývající se distribucí pošty v České republice ovšem rozsahem dalece předčila objemy minulých let. Nejvíce se na ní podílel dlouhodobě nejprodávanější užitkový vůz v ČR, Peugeot Boxer, s počtem 521 kusů (provedení Furgon L2H2). Následoval Peugeot Partner s 400 kusy a současně se stal v rámci značky Peugeot vozem s největším meziročním nárůstem (+149 % za prvních 10 měsíců roku). Trojici modelů doplnil Peugeot Rifter se 168 kusy. Veškeré vozy byly dodány v rámci jediné zakázky a za stejných podmínek – pro všechna vozidla byla uzavřena servisní smlouva nejvyšší úrovně, Optiway Servis, která byla pro klienta přizpůsobena na míru dle jeho specifických potřeb. Profesní požadavky klienta byly zohledněny i v rámci postprodukčních úprav, které provedla firma Gefco (např. zabezpečení ochrany nákladového prostoru, montáž zadní parkovací kamery či polep ve firemních barvách, kterým nově dominuje bílá se žlutými prvky).
„Tato zakázka pro nás byla obrovskou výzvou. Nejen z hlediska objemu, ale také vzhledem k okolnostem a překážkám, kterým jsme museli čelit, jako odstávky výroby, omezení v přihlašování vozů, ztížené podmínky pro dopravu atd. Pracovali jsme pod silným časovým tlakem a vynaložili jsme velké úsilí, abychom dostáli našim obchodním závazkům. Jsem nesmírně rád, že se nám to podařilo. Tento úspěch potvrdil flexibilitu značky Peugeot a její schopnost efektivně realizovat skutečně velké projekty,“ prohlásil Lukáš Hošek, vedoucí fleetového prodeje.
(tz)