INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hyundai FinanceSpolečnosti Hyundai Motor Czech a ESSOX uzavřely smlouvu o poskytování finančních služeb. Smlouva o spolupráci je uzavřena na 3 roky a exklusivní partnerství začne platit 1. ledna 2021. ESSOX poskytne financování vozidel nejen koncovým vlastníkům nových vozů, ale zajistí také financování skladových vozů pro dealerskou síť Hyundai.

„S prodejem nových vozů jde ruku v ruce i poskytování atraktivních a výhodných finančních produktů. V roce 2020 jsme inovovali téměř kompletní produktovou nabídku a svým zákazníkům nyní poskytujeme modely, které se řadí k technologické a designové špičce na trhu. Spojení se silným a zkušeným partnerem v oblasti finančních služeb nám umožňuje našim zákazníkům při nákupu nového automobilu poskytnout ještě atraktivnější financování pro snadnější pořízení nového vozu Hyundai,“ uvedl Martin Saitz, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech.

„Jsem ráda, že naše služby oslovily tak důležitého hráče na českém automobilovém trhu, jakým Hyundai bezpochyby je. Těším se na vzájemnou spolupráci a věřím, že zákazníci autosalonů Hyundai u nás budou v těch nejlepších rukou. Naše ambice, a to mě velmi těší, se protnuly i v oblastech udržitelné mobility a elektromobility, rozvoji, kterých se plánujeme intenzivně věnovat. V neposlední radě se můžeme navzájem obohatit i na poli technologických inovaci zaměřených na zvýšení klientského komfortu, na kterých v ESSOXu neustále pracujeme, a pevně věřím, že zákazníci Hyundai je ocení,“ řekla Jana Hanušová, generální ředitelka ESSOX.

Automobilka Hyundai v roce 2020 představila řadu nových modelů – zcela nových generací se dočkaly modely i10, i20 a Tucson, faceliftem pak značka inovovala modely i30, Kona, Kona Electric a Santa Fe. Značce se navíc daří i v letošním krizovém roce rozšiřovat kvalitu služeb motoristům na českém trhu. V říjnu bylo i přes koronavirovou krizi otevřeno v Pardubicích již 46. prodejní a servisní centrum Hyundai v České republice. Nová smlouva na finanční služby od ESSOX by měla ještě více zlepšit zákaznickou zkušenost nových majitelů automobilů Hyundai.

Obě společnosti mají navíc společný odpovědný přístup k budování infrastruktury potřebné k masivnímu rozvoji trvale udržitelné mobility. Hyundai Motor Group se na začátku října stala akcionářem společného podniku IONITY, který v celé Evropě systematicky buduje a úspěšně provozuje síť vysokovýkonných nabíjecích stanic pro elektromobily. ESSOX má naopak ambici pomoci klientům na českém trhu při budování jejich vlastní infrastruktury pro elektromobily – v rámci své strategie komplexní elektromobility poskytuje výhodné financování na využití obnovitelných zdrojů energie, ukládání energie v bateriích i na samotné nabíjecí stanice.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3