INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hyundai FinanceSpolečnosti Hyundai Motor Czech a ESSOX uzavřely smlouvu o poskytování finančních služeb. Smlouva o spolupráci je uzavřena na 3 roky a exklusivní partnerství začne platit 1. ledna 2021. ESSOX poskytne financování vozidel nejen koncovým vlastníkům nových vozů, ale zajistí také financování skladových vozů pro dealerskou síť Hyundai.

„S prodejem nových vozů jde ruku v ruce i poskytování atraktivních a výhodných finančních produktů. V roce 2020 jsme inovovali téměř kompletní produktovou nabídku a svým zákazníkům nyní poskytujeme modely, které se řadí k technologické a designové špičce na trhu. Spojení se silným a zkušeným partnerem v oblasti finančních služeb nám umožňuje našim zákazníkům při nákupu nového automobilu poskytnout ještě atraktivnější financování pro snadnější pořízení nového vozu Hyundai,“ uvedl Martin Saitz, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech.

„Jsem ráda, že naše služby oslovily tak důležitého hráče na českém automobilovém trhu, jakým Hyundai bezpochyby je. Těším se na vzájemnou spolupráci a věřím, že zákazníci autosalonů Hyundai u nás budou v těch nejlepších rukou. Naše ambice, a to mě velmi těší, se protnuly i v oblastech udržitelné mobility a elektromobility, rozvoji, kterých se plánujeme intenzivně věnovat. V neposlední radě se můžeme navzájem obohatit i na poli technologických inovaci zaměřených na zvýšení klientského komfortu, na kterých v ESSOXu neustále pracujeme, a pevně věřím, že zákazníci Hyundai je ocení,“ řekla Jana Hanušová, generální ředitelka ESSOX.

Automobilka Hyundai v roce 2020 představila řadu nových modelů – zcela nových generací se dočkaly modely i10, i20 a Tucson, faceliftem pak značka inovovala modely i30, Kona, Kona Electric a Santa Fe. Značce se navíc daří i v letošním krizovém roce rozšiřovat kvalitu služeb motoristům na českém trhu. V říjnu bylo i přes koronavirovou krizi otevřeno v Pardubicích již 46. prodejní a servisní centrum Hyundai v České republice. Nová smlouva na finanční služby od ESSOX by měla ještě více zlepšit zákaznickou zkušenost nových majitelů automobilů Hyundai.

Obě společnosti mají navíc společný odpovědný přístup k budování infrastruktury potřebné k masivnímu rozvoji trvale udržitelné mobility. Hyundai Motor Group se na začátku října stala akcionářem společného podniku IONITY, který v celé Evropě systematicky buduje a úspěšně provozuje síť vysokovýkonných nabíjecích stanic pro elektromobily. ESSOX má naopak ambici pomoci klientům na českém trhu při budování jejich vlastní infrastruktury pro elektromobily – v rámci své strategie komplexní elektromobility poskytuje výhodné financování na využití obnovitelných zdrojů energie, ukládání energie v bateriích i na samotné nabíjecí stanice.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3