Na českém trhu, který stejně jako v lednu vykazoval i v únoru pokles v rámci desítek procent, značka Peugeot opět udržela stabilní pozici. Za měsíc únor získala s 930 registrovanými vozy 5,81 % trhu a čtvrté místo v žebříčku automobilek.
„Naše koncesionářská síť v uplynulých dvou měsících prokázala obrovskou odhodlanost a odolnost. Přes omezení, která našim prodejcům ve všech ohledech svazují ruce, se jim podařilo za precizního dodržení veškerých bezpečnostních a hygienických předpisů předat zákazníkům 770 vozů v lednu a takřka tisícovku v únoru. Díky tomu nám naše prodejní síť na tomto nevyzpytatelném automobilovém trhu dává určitou jistotu a stabilitu,“ říká ředitel značky Peugeot v ČR, Marco Venturini.
V únoru 2021 registrovala značka Peugeot v ČR 780 osobních vozů, s podílem na trhu 5,31 % si tak oproti předchozímu roku polepšila o více než jeden procentní bod (4,29 % v únoru 2020) a o dvě pozice v žebříčku automobilek.
V rámci lehkých užitkových vozů značka realizovala pokles o 35 kusů a se 150 registrovanými vozy obsazuje 3. místo.
„V únoru jsme ještě řešili resty z loňského roku. Dojíždějí nám poslední objednávky z podzimní akce 7 dní Peugeot, ale velký podíl na únorových prodejích měla i skladová auta. Nejvíce registrací nám přinesl tradiční bestseller 2008, dále také Rifter, který přilákal mnoho klientů mimo jiné i 7letou zárukou, a úspěch zaznamenávají také naše SUV 3008 a 5008, a to i díky probíhající reklamní kampani,“ vysvětluje Marco Venturini.
Celkově za první dva měsíce letošního roku značka Peugeot registrovala 1700 vozů, tedy o 61 kusů (3,7 %) více než za stejné období loňského roku. Aktuálně obsazuje 5. pozici v žebříčku automobilek, přičemž ji od konkurenta na 4. místě dělí jeden jediný vůz.
(tz)