INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

chr 4 0t02AUTO se díky novému směřování oblasti nákupu New Procurement ponesou v budoucnu ve znamení udržitelného rozvoje a cirkulární ekonomiky. Nový přístup je v souladu se strategií Next Level – ŠKODA Strategy 2030.

ŠKODA AUTO nově orientuje svou oblast nákupu. Kritéria udržitelného rozvoje budou v budoucnu hrát při nákupu materiálů a komponentů rozhodující roli. Podle principu cirkulární ekonomiky klade automobilka ještě větší důraz na recyklované a recyklovatelné suroviny, a vychází tak vstříc i potřebám a očekáváním svých zákazníků.

Karsten Schnake, člen představenstva za oblast nákupu ŠKODA AUTO vysvětluje: „Jako největší soukromá společnost v České republice a jako zodpovědný korporátní občan chceme i v oblasti udržitelného rozvoje nastavovat laťku. Tuto ambici naplníme pouze tehdy, pokud i do řízení dodavatelského řetězce začleníme od prvopočátku důsledně a komplexně naše partnery. Právě zde se uplatní naše nové směřování oblasti nákupu New Procurement: S okamžitou platností budeme v nákupu věnovat daleko větší pozornost udržitelnému rozvoji a cirkulární ekonomice. Za tímto účelem budeme pracovat na nových obchodních modelech a také hledat nové partnery, například v oblasti startupů.“
V novém směřování nákupního procesu hraje nyní kromě faktorů kvality a efektivity nákladů klíčovou roli také cirkulární ekonomika. Komplexním zapojením svých dodavatelských partnerů a cíleným výběrem ekologicky šetrných, recyklovaných a recyklovatelných materiálů přispívá oblast nákupu k dosažení cílů udržitelného rozvoje společnosti ŠKODA AUTO. Cílem české automobilky je důsledná minimalizace dopadů podnikatelské činnosti na životní prostředí. Podnik za tímto účelem stanovil v rámci své strategie Next Level – ŠKODA Strategy 2030 konkrétní cíle. Automobilka tak zapojí své dodavatelské partnery komplexně do celého procesního řetězce a podpoří je i při vývoji inovativních řešení. Jejich možné uplatnění ve výrobním procesu je následně ověřováno oblastmi vývoje, designu, kvality nebo prodeje.
Konkrétním příkladem takového inovativního přístupu je například použití organických surovin a přírodních materiálů, jakož i biologických surovin ze zbytkových produktů ve výrobě. ŠKODA AUTO svým novým přístupem v oblasti nákupu reaguje také na proměňující se požadavky a očekávání svých zákazníků, pro které téma udržitelného rozvoje získává stále více na významu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3