Malé a střední firmy, které využívají automobil jen občas nebo nevědí, kolik v daném období budou automobilů potřebovat, stále častěji využívají služeb sdílených automobilů. Přepravu tak mají vyřešenou bez starostí a fixních nákladů.
V době boje o zaměstnance a budování ekologické firemní kultury zaměstnavatelé oceňují, že tento způsob dopravy v neposlední řadě mohou využít jako zaměstnanecký benefit, který navíc šetří životní prostředí.
„Pro firmy menší nebo střední velikosti je služba sdílených automobilů ideálním řešením. Mohou je flexibilně využívat, jen když je potřebují a přesně v počtu, kolik jich potřebují. To je ideální řešení, když najednou firma potřebuje více vozů nebo, když nějaký automobil nenadále vypadne. A to bez nutnosti drahého pořízení a udržování. Platí jen za čas, kdy auta skutečně využívají a nemusí řešit žádný měsíční poplatek nebo depozit,“ představuje novou službu Milan Beutl, ředitel českého zastoupení Anytime Carsharing.
Další výhodou, kterou firmy a jejich zaměstnanci oceňují je také snazší parkování. Možnost ukončit pronájem vozu lze totiž v Praze kdekoli na modré či fialové zóně. Jednoduše má také firma přehled o nákladech na pracovní cesty. Vedoucí pracovníci a HR manažeři si chválí, že mohou zaměstnancům nabízet jízdy sdílenými vozy dostanou, ale i na jako benefit. Stále více zaměstnanců totiž hledí nejen na to, co v rámci benefitů dostanou, ale požadují i aby se jejich zaměstnavatelé chovali ekologicky.
Služba Anytime Business přináší firmě stovky spolehlivých vozů zcela bez závazku. Je to služba vhodná pro všechny typy společností, zejména však pro malé a střední firmy, jež auto potřebují pouze občas nebo nevědí, kolik vozů budou a kdy reálně potřebovat. Služba je vhodná například pro startup společnosti, kreativní a komunikační agentury, IT firmy, designová a architektonická studia, různé poradenské firmy, prodejce a podobně.
„A pořízení této služby je navíc velmi jednoduché. Firma má profil, kam přidá zaměstnance firmy. Uživatel služby si pak může libovolně přepínat mezi firemním a soukromým profilem a firma dostává pravidelné výpisy služebních jízd, kde vidí informace o všech jízdách, včetně vzdálenosti, času jízdy, ceny a řidiče,“ uzavírá Milan Beutl.
(tz)