INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
UNIQA__negativ_cmykV rámci importérem připravené akce „JEN DEN" budou prodejci vozidel značky Mitsubushi nabízet v pátek 24. února vozy s mimořádnou akční cenou. Příznivci této značky se mohou těšit současně na jedinečně zvýhodněné autopojištění od UNIQA pojišťovny. Zakoupí-li si nebo objedná-li si zákazník během tohoto akčního dne jakýkoli model nového osobního vozidla Mitsubishi, obdrží k vozu povinné ručení i havarijní pojištění se slevou 30 %, rozšířené navíc o komfortní asistenční služby zdarma.

Zvýhodněné pojištění poskytne UNIQA jak k vozidlům pořizovaným za hotové, tak na finanční produkt (úvěr, leasing). Pojistné tak na jeden den zlevní o tisíce korun. Celkem bude možné využít této akční nabídky asi u 30 prodejců Mitsubishi v celé České republice. Spolupráce UNIQA a značky Mitsubishi má už delší tradici. V minulém roce bylo například v UNIQA pojištěna téměř čtvrtina všech prodaných nových vozů této značky.

Více informací o akční nabídce čtěte také na www.jenden.cz

Asistenční služby, které zákazník k pojištění získá zdarma, nabízejí maximální možný komfort jak v případě nehody, tak i defektu na silnici. Jejich součástí je i přímá likvidace škod, kdy nabouraný klient UNIQA nemusí už čekat, až škodu na jeho vozidle vyřídí viník se svou pojišťovnou, ale obrátí se rovnou na UNIQA, aby mu škodu proplatila hned a kompenzaci si vyřídila s pojišťovnou viníka sama. Jedinečná je i možnost získat v případě nepojízdnosti vlastního vozu náhradní auto na dobu až 30 dnů.

Záleží-li klientovi na maximální bezpečnosti jak posádky vozidla, tak i vozidla samotného, může nyní pořídit k novému autu také moderní produkt UNIQA SafeLine, který hlídá díky palubní jednotce s napojením na dispečink cestující po celou dobu jízdy a odstavené vozidlo 24 hodin denně. Jde o první autopojištění, které umí zachránit život. Při nárazu se aktivuje crash senzor a vysílá signál do centrály, která může posádku ihned kontaktovat telefonicky a vyslat na místo pomoc. Odcizí-li někdo vozidlo vybavené UNIQA SafeLine, je z dispečinku pomocí satelitu vyhledáno a za pomoci policie vráceno majiteli. Kromě toho lze optimalizovat výši pojistného v povinném ručení i havarijním pojištění podle ujetých kilometrů. Sváteční řidiči ušetří až 25 %.

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již devatenáctý rok. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje stabilně v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí významného pojišťovacího koncernu UNIQA International. Značka UNIQA se etablovala již na trzích 21 zemí Evropy.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3