INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
SAN_Plus_CL
Kia Motors Czech má v České Lípě nového silného partnera. Je jím společnost SAN Plus. Nový autosalon na sídlišti Špičák vznikal podle nejnovějších designových standardů značky a je tak bezesporu nejmodernějším showroomem KIA v České republice.

„Naše motto zní „ SAN Plus – plus znamená více". Tímto se řídíme od počátku existence firmy. Naše společnost patřila v regionu vždy k těm nejlépe vybaveným, a to jak z pohledu dílenského vybavení a přípravků, tak i svým profesionálním přístupem se silnou orientací na zákazníka. V tomto chceme i nadále pokračovat", prozradil své plány jednatel společnosti Ing. Jan Pečenka.

„V prodejích nových vozů máme ambice dosahovat na Českolipsku lepších výsledků, než je celorepublikový průměr a učinit ze značky KIA oblíbenou a uznávanou značku v našem regionu, " dodal Jan Pečenka.

Nová budova autosalonu SAN Plus vyrostla na strategickém místě – ve Sluneční ulici na sídlišti Špičák u hlavní komunikace České Lípy. Autosalon upoutá na první pohled svým vzhledem, který odpovídá nejnovějším pravidlům vizuální identity značky KIA.

Novým zákazníkům i stávajícím majitelům vozů značky KIA na Českolipsku je nyní k dispozici autosalon a moderní servisní zázemí o celkové rozloze téměř 600 m2. Autosalon s prodejním zázemím a výstavní plochou pro prezentaci nových modelů KIA doplňuje servis s deskovou zkušebnou brzd, karosárnou, geometrií a pneuservisem.

„Zájem pana Pečenky o rozšíření prodeje našich vozů a stavbu nového showroomu KIA jsem uvítal a velmi rychle jsme našli společnou řeč," komentoval rozšíření partnerství Vít Pěkný, generální ředitel KIA MOTORS CZECH. „Patříme k nejdynamičtěji rostoucím značkám a stále častěji se ve spojení se značkou KIA skloňují pojmy jako design a kvalita. Tomuto trendu odpovídá i nová moderní budova autosalonu SAN Plus v České Lípě. Věřím, že nové dealerství významně přispěje k posílení naší pozice na Českolipsku," uzavírá Vít Pěkný.

# # #

Společnost KIA MOTORS CZECH je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,4 milionu automobilů ve 13 výrobních a montážních závodech v 8 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 172 zemích celého světa.

Kia má dnes více než 44 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 20 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalových organizací FIFA a UEFA.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3