INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") přichází s unikátní nabídkou pro řidiče, kteří si do konce roku 2012 pojistí své vozidlo u ČPP. Získají zdarma na 1 rok připojištění vozidla proti záplavě a povodni. Nejenže tím pojišťovna ještě zatraktivní svoji nabídku jednoho z nejžádanějších povinných ručení, ale zároveň je tato nabídka připomínkou patnáctiletého či desetiletého výročí ničivých povodní na Moravě a následně v Čechách.

Nabídka pojištění vozidla proti povodni a záplavě zdarma je určena motoristům, kteří si letos sjednají v ČPP povinné ručení ve variantě SPECIÁLPOV nebo SUPERPOV. Pojištění pak bude platit celý jeden rok od data sjednání povinného ručení.

Aktuální nabídka bezplatného připojištění potvrzuje záměr pojišťovny ubírat se současným trendem kvality a rozšiřování nabídky povinného učení. Vedle doplňkových pojištění se ČPP vymezuje také v kvalitnějších asistenčních službách, v servisu při pojistných událostech a rychlosti samotných likvidací. Cílem ČPP je orientace na kvalitu povinného ručení, nikoliv pouze na cenu tohoto pojištění.

„Ukazuje se, že stále významnější roli při výběru pojištění hraje u motoristů kromě ceny také jeho kvalita," upozorňuje generální ředitel pojišťovny Jaroslav Besperát. „Lidé podstatně více zvažují výhodnost nejrůznějších benefitů, rozsah poskytovaných asistenčních služeb a především rychlost a kvalitu likvidace pojistných události," doplnil Besperát.

ČPP za posledních 5 let vykazuje vůbec nejrychlejší a nejstabilnější růst v počtu pojištěných vozidel na českém trhu, podle statistik ČKP za posledních pět let navýšila svůj kmen o více než 400 tisíc vozidel. Díky svým úspěchům v posledních letech patří na domácím trhu ke špičce v tomto segmentu. Pojišťovna si dlouhodobě udržuje pozici třetího největšího poskytovatele tohoto typu pojištění na českém trhu.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2011 pojistné v celkové hodnotě 6,7 mld. Kč.

ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group, které agentura Standard & Poor´s udělila rating A+ (se stabilním výhledem), je nejlépe hodnocenou firmou hlavního indexu ATX Vídeňské burzy. Vienna Insurance Group se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii. Vienna Insurance Group je na rakouském trhu zastoupena Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung a Sparkassen Versicherung.

www.cpp.cz

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3