INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Allianz pojišťovna a společnost Ford Motor Company, s.r.o. se společně rozhodly podpořit bezpečnost na českých silnicích a zahájit společné tažení proti nekvalitně opravovaným vozidlům po haváriích. Důvod je jednoduchý - špatná oprava automobil zbavuje schopnosti ochránit jeho posádku při kolizi. Kvůli omezeným deformačním zónám i horším jízdním vlastnostem mohou tak být následky další havárie fatální.

Ford i Allianz proto apelují na řidiče, aby havarovaná auta svěřovali výhradně do péče smluvních servisů, případně neznačkových certifikovaných opraven Allianz. Majitelé nabouraných vozů se totiž často naivně domnívají, že nejlepší oprava je vždy ta nejlevnější. To je ale podle zástupců automobilky Ford nesmysl. A s tímto názorem souhlasí i Allianz pojišťovna.

„Na nekvalitně opraveném vozidle nic neušetří ani motorista, ani pojišťovna, která tuto opravu hradí," potvrdil ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny Tomáš Klofát. Allianz přitom zdůrazňuje, že motoristy rozhodně nenutí, aby si do auta nechávali namontovat komponenty pochybného původu nebo dokonce díly už dříve poškozené při havárii.

„Z našich statistik jednoznačně vyplývá, že následná škoda, způsobená na špatně opraveném automobilu, znamená mnohem větší náklady a především obrovské riziko pro ty, kteří v něm havarují. Pokud však opravu svěříte certifikovanému servisu, může být sice o něco dražší, ale na druhou stranu máte jistotu, že budete opět jezdit ve vozidle, které splňuje všechna bezpečnostní kritéria," dodal Klofát.

U automobilů, které jejich majitelé po celou dobu existence opravují v autorizovaných značkových servisech navíc nehrozí, že by jim Allianz náhradu opravy krátila. Totéž platí také u starších aut, s nimiž motoristé jezdí do neznačkových certifikovaných servisů Allianz. Kvalitu oprav po havárii sleduje Allianz pojišťovna standardně. Nyní se ale společně s importérem vozů Ford do České republiky rozhodla tyto kontroly ještě prohloubit.

„Důraz na bezpečnost je u Fordu na předním místě," řekl k tomu servisní ředitel českého Fordu Martin Sládek. „Vysoká úroveň bezpečnosti nových Fordů je notoricky známá, dokládají ji i výsledky nárazových testů Euro NCAP, kde v posledních letech všechny Fordy získaly nejvyšší, pětihvězdičkové hodnocení. Problém však je udržet tyto vynikající výsledky i po celou dobu provozu auta, zejména po havárii. Každý majitel má samozřejmě právo nakládat s vozem podle svého uvážení. Je ale třeba si uvědomit – a neplatí to jen pro majitele vozů Ford – že oprava s využitím tzv. alternativních náhradních dílů a v jiném než značkovém či certifikovaném servisu může znamenat velké riziko pro posádku vozu i ostatní účastníky silničního provozu.

Ford do zajištění vysoké úrovně pasivní bezpečnosti svých vozů investuje obrovské prostředky – a pochopitelně nechce, aby bezpečnost jeho aut neodbornými opravami utrpěla. Jsme rádi, že Allianz pojišťovna má na věc stejný pohled – a věřím, že se nám společně podaří přispět k bezpečnějšímu provozu na českých silnicích," konstatoval Martin Sládek.

Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s.. Je také jediným společníkem Allianz kontakt, s.r.o.

Ford Motor Company, přední světový výrobce automobilů se sídlem v Dearbornu v americkém státě Michigan, vyrábí a distribuuje motorová vozidla na šesti kontinentech. Ve svých přibližně 70 závodech po celém světě společnost zaměstnává asi 164 000 lidí. Do jejího portfolia náležejí značky Ford a Lincoln. Společnost poskytuje finanční služby prostřednictvím Ford Motor Credit Company.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3