INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Za volantem nerozhodují o tom, zda havarujete, jen najeté kilometry a předvídavost, ale i správná výbava. V zimním provozu to platí dvojnásob. Profesionální řidiči nevěří celoročním pneumatikám, většina sází na značky prověřené odborným testování.

Firmy a společnosti, zaměstnávající profesionální řidiče, upřednostňují pravidelné přezouvání pneumatik s ohledem na roční období. Jak ukázaly statistiky e-shopu KupujPneu, více než 80 % firemních zákazníků pořizuje pneu s výbornými výsledky v testech ADAC. Svou roli v jejich nákupních preferencích hraje i pojistné plnění a péče o bezpečnost zaměstnanců.

Profesionální řidiči, přepravní společnosti i firmy využívající vozidla k předmětu svého podnikání investují nemalé prostředky do zajištění vozového parku. Mezi pravidelné investice proto patří i obměna pneumatik. Nehledě na zákonem danou povinnost hloubky dezénu jsou pro ně bezpečnost a míra opotřebení kritickými parametry. Ačkoli by se mohlo zdát, že pro většinu společností je výhodnější využívat celoroční pneumatiky, protože v jejich případě je možné přezouvat nehledě na sezónu, statistiky e-shopu KupujPneu.cz vypovídají o opačném trendu.

„Naši firemní zákazníci téměř nekupují celoroční pneumatiky, naopak přezouvají podle aktuálního ročního období. Důvodů, proč volí sezónní pneu, je více. Patří mezi ně i aspekt havarijního pojištění. Obutí auta v případě nehody totiž jednoznačně ovlivní výši pojistného plnění. Pokud je vozidlo přezuto na zimní pneumatiky s dostatečným dezénem, je větší šance, že pojišťovna uhradí škodu v plné výši,“ vysvětluje Jakub Pyšný, předseda představenstva e-shopu KupujPneu.cz.

Používání celoročních pneumatik tak představuje v případě firem často jen zdánlivou úsporu. Pro většinu z nich zajišťuje uskladnění sezónních pneumatik partnerský pneuservis. „Celoroční pneumatiky na našich osobních vozidlech vůbec nepoužíváme. Představují pro nás kompromis mezi letní a zimní pneu, kterému ve všech ročních obdobích chybí něco k dokonalosti. Sezónní pneumatiky svěřujeme nasmlouvanému pneuservisu, který je vedle odborného uskladnění také správně ošetří. Přirozeně jiná situace je v případě tahačů, kde jsou celoroční pneu samozřejmostí,“ říká Jiří Jurkovič, vedoucí vozového parku přepravní společnosti Geis.

Významným hlediskem pro firmy při výběru pneumatik je bezpečnostní komfort řidiče a kilometrový nájezd, který pneumatika zaručuje. „Většina našich firemních zákazníků volí prémiové značky, které se v testech ADAC pravidelně umisťují na předních pozicích. Více než 80 % jich pořizuje pneumatiky značek Michelin, Continental nebo Bridgestone,“ vypočítává Jakub Pyšný z e-shopu KupujPneu.cz.

Jeho slova potvrzují i profesionální přepravci, pro které je před nízkou cenou rozhodující kvalita a bezpečnost. „V případě našich osobních vozidel máme vyzkoušené pneu Nokian. Opravdu ideální jsou na zimu, kdy je na vozovce sníh. Pokud pořizujeme pneumatiky jiných značek, jedná se výhradně o ty středních a vyšších tříd. Ačkoli to znamená vyšší výdaje, je pro nás nejpodstatnější kvalita pneu a bezpečnost našich zaměstnanců,“ dodává Jiří Jurkovič ze společnosti Geis.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3