INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Rok 2010 znamenal pro prodej on-line pojištění další výrazný nárůst klientů. Jen v segmentu pojištění automobilů, které v Česku tvoří hlavní objem on-line pojištění, překročilo číslo pojistitelů výrazně sto dvacet tisíc. Z nich celkem 85 % klientů nakoupilo on-line pojištění přes tzv. srovnávače pojištění a 15 % pak přímo na stránkách jednotlivých pojišťoven. V celkovém objemu tak on-line pojištění tvoří už 10 % veškerého pojištění v České republice.

„Naše společnost, která je největším tuzemským prodejcem on-line autopojištění, pojistila v roce 2010 přes padesát tisíc vozidel. V roce 2011 očekáváme, že počet pojištěných automobilů přesáhne hranici sedmdesáti tisíc," řekl obchodní ředitel společnosti ePojistění.cz Dušan Šenkypl.

Z jednotlivých pojišťoven pak v prodeji on-line pojištění vedla v roce 2010 pojišťovna Direct, která měla na trhu on-line pojištění podíl 26 %. V celkovém pojištění automobilů (on-line pojištění + klasické pojištění) za rok 2010 i nadále vede Česká pojišťovna s podílem 28 %, druhá je Kooperativa (22 %) a třetí Česká podnikatelská pojišťovna (15 %).

Velmi zajímavé jsou i výhledy v tomto odvětví. Podle průzkumu plánuje nákup pojištění on-line více jak 20 % všech Čechů. Vedou je k tomu hlavně dva důvody – jednoduchost pořízení takového pojištění a především výrazná finanční úspora. Oproti běžnému nákupu pojištění, se úspora při získání tohoto produktu on-line pohybuje v průměru v řádu desítek procent. Jedním z evropských lídrů v pojištění on-line je Velká Británie, kde si přes internet pořizuje pojištění polovina všech pojištěnců.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3