INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Medcedes-Benz se po patnácti úspěšných letech působení v České republice rozhodla dále posílit svou pozici na místním trhu. Zároveň však chce upozornit na několik jevů, které způsobují časté negativní vnímání značky v očích české veřejnosti.

Mercedes-Benz je značkou, která letos oslavila 125. výročí založení a také firmou, jenž stála u vynálezu automobilu. V České republice působí oficiálně od roku 1995 a v současnosti přímo zaměstnává více než 2000 pracovníků. Další stovky pozic pak poskytují lokální dodavatelé služeb a materiálů.

Nejde zde v žádném případě pouze o tzv. „levnou pracovní sílu", ve většině případů jsou obsazovány specializované pozice. Značka Mercedes-Benz má v České republice dokonce vlastní vývojové centrum, kde na světových novinkách automobilového průmyslu pracují špičkoví čeští odborníci.

Automobilka Mercedes-Benz je v ČR nejenom významným zaměstnavatelem, ale také podporuje mnoho kulturních a společenských akcí a aktivně se věnuje dobročinné činnosti. Rychlejšímu rozvoji firmy, podpoře nových investic a navýšení počtu zaměstnanců však částečně brání také nešťastné spojování značky s negativními jevy v české společnosti.

„Častorát se setkáváme s tím, že vlastnicví vozu značky Mercedes-Benz je považováno za cosi nepřístojného a podezřelého. Výroky některých veřejných činitelů, například v souvislosti se státními zakázkami, kdy „zaplatili mercedes a získali trabant" situaci také příliš nepomáhají," řekl ředitel prodeje osobních vozů MB Jan Bubeník.

Značka se na českém trhu musí již několik let potýkat se záplavou nejrůznějších klišé, které jsou ze strany médií mnohdy nešťastně přiživovány. Smutným faktem je pak skutečnost, že vytvářejí řadu předsudků a mýtů týkajících se značky, které často brání případným zájemcům stát se majiteli vozu Mercedes-Benz.

„Podobným problémům čelíme i přesto, že je značka Mercedes-Benz stejnou společností považována nejenom za symbol vysoké bezpečnosti a komfortu, ale také špičkové kvality a spolehlivosti, což dokládají mimo jné výroky typu „...tato naše lednička je mercedesem mezi ledničkami," uzavřel Bubeník.

Letošním rokem zahajuje společnost Mercedes-Benz Česká republika dlouhodobou kampaň, která se zaměřuje na nejčastější mýty a nepravdy o značce. Ty se pokusí vyvrátit na www.mytyfakta.cz.

Působení značky v České republice:

Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.

Společnost Mercedes-Benz Česka republika s.r.o. (MBCZ) je generálním dovozcem automobilů značek

Mercedes-Benz, Maybach, smart, AMG a Mitsubishi Fuso. Z hlediska finančního objemu prodejů je MBCZ druhým největším dovozcem automobilů do České republiky. 100% vlastníkem společnosti je koncern Daimler AG se sídlem ve Stuttgartu.

Aktuálně 425 zaměstnanců.

Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.

Společnost Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o. (MBFS) poskytuje širokou škálu finančních produktů a ostatních služeb (např. pojištění), souvisejících s pořízením a provozováním osobních a užitkových vozidel se specializací na značky Mercedes-Benz, smart, Mitsubishi Fuso a Setra.

Aktuálně 55 zaměstnanců.

EvoBus s.r.o.

Společnost EvoBus Bohemia je odpovědná za prodej a servis autobusů Mercedes-Benz a Setra v České republice. Kromě toho vyrábí segmenty podvozků a základních konstrukcí pro téměř všechny typy autobusů Mercedes-Benz a Setra ve výrobním závodu v Holýšově na Plzeňsku.

Aktuálně 420 zaměstnanců.

MBtech Bohemia s.r.o.

Společnost MBtech představuje v ČR vývojové centrum značky Mercedes-Benz. Poskytuje inženýrské služby - především CAD konstrukce. Dále podporu při simulacích zástaveb agregátů, vytváření objemových a plošných modelů, výkresů, při síťování nebo provádění FEM výpočtů. Dodávka prototypových dílů pro vlastní nebo cizí konstrukční návrhy, 3D, 2D návrhy.

Aktuálně 300 zaměstnanců.

Autorizovaná prodejní a servisní síť Mercedes-Benz

Celkem 17 prodejních a 21 servisních míst v České republice.

Aktuálně > 800 zaměstnanců.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3