INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

KIA02 0260Společnost Kia Motors Europe zaznamenala nejlepší čtvrtletní a pololetní prodej v celé své historii, když podle posledních údajů od společnosti ACEA (Asociace evropských automobilových výrobců) vzrostl prodej značky meziročně o 7,6 %.

Během prvního pololetí roku 2015 prodala Kia 200 038 vozů, což představuje historicky nejlepší období šesti měsíců od příchodu této korejské značky do Evropy. V porovnání s prvním pololetím roku 2014 tak došlo k navýšení o 7,6 %. Zároveň ve druhém čtvrtletí roku 2015 zaznamenala Kia s počtem registrovaných vozů 103 946 nejlepší celkový čtvrtletní prodej ve své historii. Kia tak vůbec poprvé prolomila hranici 100 000 prodaných vozů v jednom čtvrtletí.

Michael Cole, provozní ředitel Kia Motors Europe, prohlásil: “Pro společnost Kia představuje rok 2015 v Evropě zatím skvělé období, protože prodeje rostou a dosahují nových rekordních hodnot. Svou pozornost zaměřujeme na rozvoj bezkonkurenční kvality svých výrobků a zároveň na zdokonalování nejlepšího zákaznického servisu v tomto průmyslovém odvětví..“

Nové a vylepšené modely zvýšily prodej na 7,6 %

Ke zvýšení prodeje vozů značky Kia v prvním čtvrtletí pomohl nárůst prodeje zbrusu nového modelu Kia Soul, který je v Evropě k dostání od začátku roku (meziročně prodej vzrostl o 112 % na 7 042 vozů), a nového modelu Sorento SUV, kterého se letos zatím prodalo 5 670 kusů.

Výborně si ve druhém čtvrtletí i v prvním pololetí vedly také dva nedávno vylepšené modely Venga a Rio, když prodej modelu Venga dosáhl 15 386 kusů (meziročně +11,8 %) a modelu Rio 33 059 vozů (+6,1 %).

Prodejním statistikám značky Kia vévodí Sportage a cee’d

Kia Sportage a cee’d si nadále drží svoji pozici dvou nejlépe prodávaných modelů této korejské značky. Kia Sportage, která se vyrábí čtvrtým rokem, zaznamenala ve druhém čtvrtletí historicky nejlepší prodej, když od dubna do června se v Evropě prodalo 28 208 kusů a od začátku roku 56 002 vozů (+12 % v porovnání se stejným obdobím roku 2014). Současná verze modelu Sportage vloni prošla řadou vizuálních a dynamických vylepšení.

Kia cee’d (40 090 kusů v prvním pololetí) zůstává druhým nejprodávanějším modelem značky v Evropě za modelem Sportage a nadále si získává zákazníky díky svému vytříbenému designu, vysoce kvalitnímu zpracování interiéru, široké nabídce motorů i díky své praktičnosti.

Výroba modelu Kia cee’d začala v roce 2006 a nedávno z výrobních linek sjel už milióntý kus vyrobený v Evropě, což je pro tento model, který hraje důležitou roli v neustálém růstu a úspěchu značky Kia, devět let po jeho uvedení na trh zásadní milník. Milióntým vozem cee’d vyrobeným v Evropě se stal vysoce výkonný pětidvéřový Kia cee’d GT v provedení „bílá perleť“. Vůz i benzínový motor 1,6 litru s přímým vstřikováním a výkonem 204 koní byly vyrobeny na Slovensku a jeho majitelem se stal kupec z Nizozemska.

Všechny evropské modely značky Kia jsou i nadále prodávány s naprosto unikátní zárukou 7 let / 150 000 km.

www.kia.cz

www.kia-exPress.cz

# # #

KIA MOTORS CZECH - je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 80 000 vozů. Kia má v České republice 62 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 7. místo na trhu. Sponzoruje mistryni světa v paralelním slalomu 2015 Ester Ledeckou, žákovský fotbal a úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 10 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3