INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nový Ford Focus RedBlack EditionNedávný průzkum realizovaný na objednávku Fordu ale ukázal, že barva automobilu prozradí mnoho také o tom, jakou má zákazník osobnost a jak vnímá sám sebe. V řadě případů vypluly na povrch silné kontrasty mezi muži a ženami, kteří si vybrali vůz stejné barvy.

Například ženy jezdící v černých autech se často považují za cílevědomé a energické. Vadí jim, když není hned po jejich. Naopak muži upřednostňující černá auta označují sami sebe za chaotické. Přiznávají, že se nechají snadno rozptýlit a spoléhají na to, že věci, které zač­nou, dotáhne do konce někdo jiný. Jiní jsou muži, kteří volí auta modré barvy. Naslouchají svým pocitům a emocím, při rozhodování dají spíš na city než na fakta. Řidičky modrých aut hledají harmonické vztahy a vyhýbají se konfliktům, mají však silnou vůli.

Ford si nechal průzkum zpracovat, aby porozuměl korelacím mezi preferovanými barvami a osobnostními rysy zákazníků.

Na www.playbuzz.com/fordeurope/car-colour-personality-quiz naleznete zábavný kvíz, který prozradí, jaká barva auta nejlépe odpovídá vaší povaze.

Ford nyní uvádí na trh nový Focus ve variantách Red Edition a Black Edition. Tyto dva odstíny se přitom u mužů i žen dotazovaných v průzkumu objevovaly mezi první čtveřicí preferovaných barev. „Barva vozu může prozradit hodně, ale většinou to platí jen tehdy, pokud vezmete v úvahu, zda jde o muže, nebo o ženu,“ řekla psycholožka Wendy Lord, která zpracovala závěrečnou zprávu o výsledcích průzkumu. „To se ale změnilo, když jsme se dotazovali na kombinace červené a černé. Bez ohledu na pohlaví se líbily lidem, které přita­hují rizikové a vzrušující aktivity s pořádnou porcí adrenalinu.“

Z průzkumu dále vyplynulo, že pro muže, kteří dávají přednost stříbrným vozům, je snazší zachovat klid ve stresových situacích. Muži se zálibou v červené bývají nadprůměrně systematičtí a orientovaní na výsledek. Pánové v tmavomodrých vozech jsou konzervativně založení – to platí i o těch, již nosí tmavomodrý oblek. Naproti tomu u žen upřednostňujících stříbrnou, tmavomodrou a červenou se žádné specifické osobnostní rysy neukázaly.

Designéři Fordu často hledají barevnou inspiraci v módě, nábytku i chytrých telefonech. Focus Red Edition má exteriér v červeném odstínu Race se střechou v černém odstínu Shadow. Černé jsou rovněž kryty zpětných zrcátek a lemování masky chladiče. V případě Focusu Black Edition je kombinace barev opačná: černá karoserie s červenou střechou, kryty zrcátek a lemováním masky. Komu by červená zrcátka a střecha připadala příliš extravagantní, může si bez příplatku zvolit tradiční barevné provedení v barvě karoserie. Obě varianty mají také exkluzivní černě lakovaná 18palcová kola z lehké slitiny, sportovní podvozek a interiér oživený červenými švy. Nabídku pohonných jednotek tvoří zážehové motory 1.0 a 1.5 EcoBoost o výkonu 125, resp. 150 k. Obě motorizace se dodávají se šesti­stupňovou manuální převodovkou.        

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3