Peugeot Česká republika, koncesionář Autocentrum BARTH a soutěž Česká Miss 2016 oznamují uzavření dohody o spolupráci, v rámci níž budou Česká Miss 2016, Česká Miss World 2016 a Česká Miss Earth 2016 po celý rok užívat vozy Peugeot.
Kromě tří vozů Peugeot zapůjčených na rok dívkám, které se umístí na stupních vítězů národní soutěže krásy Česká Miss 2016, zviditelní francouzskou automobilku další dva vozy Peugeot 508, které poskytne Autocentrum Barth vyhlašovateli soutěže. Povědomí o značce Peugeot pomůže zvýšit i flotila oficiálních vozů Peugeot zajišťujících přepravu VIP hostů vysoce sledovaného slavnostního vyhlášení soutěže Česká Miss 2016, které se bude konat 2. dubna 2016 v Obecním domě v Praze.
Spolupráce mezi partnery byla oficiálně zahájena podpisem smlouvy a předáním dvou vozů Peugeot 508, které vyhlašovateli soutěže předali Michal Burkoň, výkonný ředitel Autocentra BARTH a Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR dne 3. února na Čapím hnízdě v Olbramovicích, kde uchazečky o titul Česká Miss 2016 právě absolvovaly soustředění. Podpisem smlouvy bylo také stvrzeno, že Peugeot bude letos soutěži Česká Miss dělat doprovod na různých akcích, což dostal příležitost potvrdit už v sobotu 6. února na legendárním Plese v Opeře v Praze, kam byly všechny finalistky dopraveny oficiálními vozy značky Peugeot.
V tomto typu projektu může společnost Peugeot ČR čerpat z bohatých zkušeností ostatních evropských zemí. Ve Francii trvá spojenectví Peugeot – Miss Francie už více než 25 let. Vítězky soutěže ve Francii používaly např. nový Peugeot 208, 108, RCZ, aj. a současně tak podporovaly image vozů při uvádění na trh. Letošní Miss Francie si před několika dny převzala elektromobil Peugeot iOn doplněný o elektrické jízdní kolo Peugeot. Ve Francii shlédne slavnostní vyhlášení více než 8 milionů diváků. Partnerství s Miss považuje za mimořádně přínosné také zastoupení značky Peugeot v Belgii, které spolupracuje s organizátory Miss Belgie už 20 let.
„Jsme potěšeni, že vozy značky Peugeot figurují v soutěži Česká Miss. Dlouholeté zkušenosti z jiných zemí potvrdily, že tento typ spolupráce funguje a posiluje povědomí o značce. Otvírá cestu k novým cílovým skupinám, a to zejména prostřednictvím internetu a sociálních sítí. Věříme, že se nám stejně jako našim francouzským či belgickým kolegům podaří navázat dlouhodobou a oboustranně přínosnou spolupráci,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
O soutěži Česká Miss
Česká Miss je jedinou národní soutěží krásy v České republice, která byla založena v roce 2005. Za cíle si dává posílit postavení žen ve společnosti, podpořit sebevědomí českých dívek, upevnit významné značky na trhu, ale také podpořit filantropické aktivity a krásou pomáhat tam, kde je potřeba. Každý rok hledá Česká Miss dívky, které se zajímají o dění kolem sebe, mají touhu rozvíjet svou osobnost a uspět ve všech životních směrech, profesních i osobních. Česká Miss je propojena s partnery, organizacemi a sponzory, díky kterým má možnost plnit sny dalším dívkám a společně tak dosáhnout cílů soutěže. Česká Miss každý rok posílá vítězky na mezinárodní soutěže Miss Universe podporující ženské sebevědomí, Miss World pomáhající tam, kde je třeba a Miss Earth, která podporuje ekologické aktivity.
Více informací: www.ceskamiss.cz
(tz)
o značce PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.
Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství* vozu 2008 DKR na Rallye Dakar.
*Pro případ protestu.