INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Cenová politika a atraktivní design jsou dvěma hlavními faktory, pro které si zákazníci Auto Palace stále více kupují japonské značky Mazda a Mitsubishi. Za první pololetí stouply prodeje Mazdy o více než polovinu (58 %), třetinový nárůst (34 %) zaznamenalo Mitsubishi.

Společnost Auto Palace v ČR dlouhodobě posiluje svoji pozici předního prodejce automobilů u hned několika značek ve svém portfoliu. Za první dva kvartály 2016 prodala celkem 5 945 nových vozů, což oproti stejnému období loňského roku činí nárůst o téměř 35 procent. Prodejům se dařilo zejména díky tuzemské značce Škoda, ale i dvěma Japoncům – Mazdě a Mitsubishi. Právě o tyto značky eviduje Auto Palace zvýšený zájem, zejména ve spojitosti s dobře nastavenou cenovou politikou a podařenému designu stávajících modelů.

Výsledky Auto Palace za 1. pololetí 2016

Nejsilnější v prodejích celé skupiny Auto Palace v ČR byla tuzemská značka Škoda s nárůstem o 68 % oproti roku 2015. Následována byla značkou Mazda, jež v součtu prodejů v Praze a Brně rostla o 58 %. Druhý japonec v portfoliu Auto Palace, Mitsubishi, rostl o 34 %.

Operativní leasing opět na vzestupu

Auto Palace k výborným výsledkům výrazně dopomohly nové produkty financování, zejména pak operativní leasing, jež za 1. pololetí stoupl v ČR meziročně z 994 na 1 838 uzavřených smluv, tedy o 85 %. Podnikatelé využili tohoto produktu zejména pro nákup vozidel ze segmentu lehkých užitkových vozů, kde volili možnost nákupu s nulovou akontací. Aktuální téma Brexitu, o jehož budoucích dopadech se zatím může jen spekulovat, nemělo na výsledky prozatím žádný vliv.

Čeští zákazníci volí dražší vozy s lepší výbavou

Z údajů společnosti Auto Palace vyplynulo, že za posledních 6 měsíců tohoto roku zákazníci utratili více při pořizování vozu, než tomu bylo ve stejném období vloni. Průměrná cena automobilu v uplynulém pololetí se vyšplhala na 504 978 korun, tedy o 8,3 % více než v loňském roce, ve kterém zákazníci v průměru za nový vůz zaplatili 466 351 Kč vč. DPH. Lidé zároveň volili modely s vyšší výbavou.

Do pololetních výsledků naší společnosti se promítla společná politika importérů a nás, dealerů, která tlačí ceny vozů na rekordní minimum. A cena je pro Čechy stále kritériem číslo 1 při rozhodování, kde si zákazník vůz nakonec koupí. Konkrétně u námi nabízených japonských značek ale nejde jen o cenu, nýbrž i o moderní design jejich stávajích modelů, které si získávají na stále větší oblibě,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Aktuální téma Brexitu se na poptávkách našich zákazníků nijak neprojevilo. Prozatím není jasné, jaký dopad výsledky referenda budou mít, a to nejen ve Velké Británii, ale i v celé EU,“ dodal.

Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.


Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3