INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 Peugeot-208-ilust-fotoV září 2016 registrovala značka Peugeot v České republice 780 vozů, což je o 16,4 % více než v září 2015. Za první tři čtvrtletí prodal Peugeot na českém trhu 8 037 vozů, tedy o téměř 1000 vozů více než za stejné období loňského roku. Model Peugeot Boxer se stal nejprodávanějším LCV v ČR a Peugeot 2008 (na snímku) dlouhodobě vládne kategorii malých SUV.Výhled do konce roku je příznivý vzhledem k počtu klientských objednávek: za 9 měsíců jich Peugeot uzavřel přes 10 500.

Září bylo pro značku Peugeot v  ČR jedním z řady prodejně úspěšných měsíců letošního roku. Registrovala 780 osobních a lehkých užitkových vozů (o 110 vozů / 16,4 % více než loni). Podíl na trhu dosáhl 3,61 %. Celkový tržní podíl za období leden – září 2016 představuje 3,88 % a 7. pozici v pořadí automobilek. V  absolutním vyjádření to znamená 8 037 vozů, z toho 6 191 osobních a 1 846 užitkových.

K výraznému posunu došlo u lehkých užitkových vozů. Díky realizaci velké fleetové objednávky vozů Peugeot Boxer si tento model zajistil vedoucí pozici ve svém segmentu, stal se nejprodávanějším LCV v ČR a připravil Peugeot 2008 o pozici nejprodávanějšího vozu značky na českém trhu. Boxer navíc v  září pro Peugeot zajistil prvenství na trhu lehkých užitkových vozů (281 registrovaných vozů / 17,2 %). Celkově za 9 měsíců roku 2016 registrovala značka Peugeot v rámci LCV o 7,1 % tedy o 122 vozů více než v roce 2015  - v roce, kdy prodala nejvíce užitkových vozů ve své historii na českém trhu.

Úspěch v oblasti LCV byl kromě fleetové zakázky podpořen také akcí Peugeot Professional Roadshow, která probíhala od 6. do 30. září na 16 místech po celé ČR s cílem představit firemním zákazníkům modelovou řadu užitkových a manažerských vozů. Zájem návštěvníků o tento letošní čtvrtý ročník akce překonal všechny předcházející roky a přinesl  553 realizovaných testovacích jízd. Oproti minulému ročníku to představuje nárůst o 150 %.

Neméně úspěšnou byla akce „7 dní Peugeot“ se zaměřením na soukromé osoby, která proběhla od 19. do 25. září a nabídla bohatě vybavené osobní vozy Peugeot za akční ceny. Nejžádanějšími modely byly Peugeot 208 a 2008, které v rámci akční nabídky společně zajistily 700 objednávek nových vozů. V září dosáhl počet klientských objednávek 1 548 vozů (1 281 osobních + 267 lehkých užitkových vozů). Celkový počet objednávek, který Peugeot v ČR uzavřel od začátku roku 2016, už přesáhl počet 10 500.

Osobním vozům Peugeot i nadále kraluje SUV 2008.  Už od začátku roku je lídrem kategorie SUV / CUV segmentu B2, kde s 1 473 registrovanými vozy dosahuje podílu přes 20 %. Rychle rostoucí segment SUV bude mít v listopadu dalšího zástupce, a to nový Peugeot 3008. Značka Peugeot je tak s atraktivními novinkami a bohatým portfoliem objednávek připravena pokračovat ve vynikajícím prodejním trendu letošního roku.

(tz)

 

 

 

 

Kontakt pro tisk:

http://int-media.peugeot.com/     http://cz-press.peugeot.com/

 

Radka Matthey \ +420 724 106 111

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3