INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok nejlepší v historii působení firmy v ČR. Za rok 2016 prodala společnost celkem 14 069 nových a ojetých automobilů, což v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o téměř pětinu (18 %). Dealerská síť s celkovým obratem 5,8 mld. Kč v roce 2016 zároveň upevnila svoji pozici druhého největšího dealera automobilů v ČR.

Hospodaření firmy

Loňský rok byl pro skupinu Auto Palace rekordní hned v několika faktorech. Firma překonala svůj loňský obrat o více než 850 mil. Kč a zároveň prodala nejvíce automobilů v historii působení na českém trhu. Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť celkem 11 243 nových a 2 826 ojetých automobilů, tedy o 18 % více než v roce 2015. V porovnání let 2016 a 2015 Auto Palace zvýšil prodej nových vozů o 16 % a ojetin o 26 %.

Skupina Auto Palace rostla vloni také dynamičtěji než automobilový trh v ČR celkově (12,5 %). Od roku 1991 prodala firma dohromady na českém a slovenském trhu 128 543 nových a ojetých vozů.

Prvenství v prodejích

Auto Palace vloni udržel prvenství v prodejích značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Hyundai. V současnosti je dealerská síť prodejcem č. 2 značky Volvo, č. 3 vozů Opel a 5. nejvýznamnějším prodejcem Peugeot v ČR. Po třech letech od otevření showroomu značky Škoda na pražském Spořilově se společnost řadí na vynikající 9. místo v celkových prodejích ze všech 184 dealerů Škoda v ČR.

Největšího podílu prodaných nových vozů vloni dosahovaly ve skupině Auto Palace automobily značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5 536 kusů. Druhou příčku obsadil Hyundai s celkovým počtem 1 637 vozů následovaný značkou Škoda s 1 621 automobily. Ojetinám pak kraloval Hyundai se 653 prodanými vozy, následován Škodou (488 vozů) a Fordem (308 vozů).

Silná pozice ve fleetových prodejích a operativním leasingu

Firmě se mimořádně dařilo i ve fleetových prodejích, v jejichž rámci zaznamenala společnost 31% nárůst. Ještě více se skupině dařilo při uzavírání smluv na operativní leasing, kde firma eviduje nárůst o více než 50 % oproti roku 2015.

Budoucí plány a investice

Firma vloni dokončila další fázi modernizace svých showroomů. Celkově investovala do rekonstrukcí 36 mil. Kč a dalších 28 mil. Kč má vyčleněno pro tento rok. V souvislosti s rostoucí poptávkou po vozech Tesla, společnost rovněž rozšiřuje flotilu této značky na 6 automobilů, které budou k zapůjčení v autopůjčovně RentPoint. Skupina zároveň vyhledává vhodné příležitosti pro rozšiřování své podnikatelské činnosti v ČR i na Slovensku.

„Rok 2016 byl pro nás velmi úspěšným, a to hned v několika směrech. Dosáhli jsme vynikajících prodejních výsledků i rekordního obratu v historii působení naší firmy v ČR. Pokračovali jsme také ve snaze být poskytovatelem č. 1 v ČR pro fleetové zákazníky. Zlepšujeme rovněž zázemí pro naše klienty, a kvalitu poskytovaných služeb posouváme na ještě vyšší úroveň. V ČR jsme vloni vstoupili do segmentu luxusních ojetin, kde se nám rovněž velmi daří,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „V tomto roce se chceme ještě více přiblížit našim cílům stát se prodejcem č. 1 v ČR do roku 2020,“ doplňuje Ralph Howie.

O Auto Palace

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č.1 vozů Mazda, Ford, Hyundai a Mitsubishi. Společnost zaměstnává 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3