INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

02V roce, kdy největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě slaví čtvrtstoletí existence, AAA AUTO přivítalo svého dvoumiliontého zákazníka. Během posledních pětadvaceti let zde prodal svůj vůz milion lidí.

A stejný počet zde ojetý automobil zakoupil. Celkový počet zákazníků AAA AUTO se tak přiblížil téměř pětině obyvatel celé České republiky, nebo celé populaci Slovinska, Lotyška či Makedonie.

Dvoumiliontou zákaznicí se stala Nela Müllerová, která si z pražské pobočky odvezla vůz VW Golf 2.0TDi ve verzi kombi. K vozu dostala z rukou generální ředitelky AAA AUTO International Karolíny Topolové tankovací kartu s palivem na rok zdarma. „Nebyla jsem pevně přesvědčená o tom, že to bude právě Golf. Potřebovala jsem auto ve čtyřkolce, a s tažným zařízením alespoň na dvě tuny, protože vozím koně,“ vysvětlila Nela Müllerová důvod pořízení vozu. „Nebylo to poprvé, kdy jsem kupovala auto v Áčkách. Bylo to třetí auto a tři jsem Áčkům prodávala,“ dodala. S překonáním hranice dvou milionů zákazníků úzce souvisí překonání padesáti tisícové hranice prodaných aut v prvních devíti měsících tohoto roku, kterého společnost v rámci celé skupiny dosáhla již na začátku září.

„Podle zatím ještě stále předběžných odhadů letos prodáme jistě více než sedmdesát tisíc vozů, a tak dosáhneme počtu až sto padesáti tisíc obsloužených zákazníků jen za letošní rok. Již ode dneška začínáme pomalu útočit na hranici dvou a půl milionu, kterou bychom mohli při současném tempu obchodování překonat v roce 2020,” řekla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová, která shodou okolností zároveň minulý týden oslavila pět let ve funkci nejvyššího managera „Áček“.

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na našich 42 pobočkách. Ti se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků, který jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu více než o desetinu, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost. „Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům. Organizujeme interní i externí mystery shoppingy, abychom si ověřili úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Milana Smutného,“ vysvětlila Karolína Topolová. „Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ dodala.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3