INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

02V roce, kdy největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě slaví čtvrtstoletí existence, AAA AUTO přivítalo svého dvoumiliontého zákazníka. Během posledních pětadvaceti let zde prodal svůj vůz milion lidí.

A stejný počet zde ojetý automobil zakoupil. Celkový počet zákazníků AAA AUTO se tak přiblížil téměř pětině obyvatel celé České republiky, nebo celé populaci Slovinska, Lotyška či Makedonie.

Dvoumiliontou zákaznicí se stala Nela Müllerová, která si z pražské pobočky odvezla vůz VW Golf 2.0TDi ve verzi kombi. K vozu dostala z rukou generální ředitelky AAA AUTO International Karolíny Topolové tankovací kartu s palivem na rok zdarma. „Nebyla jsem pevně přesvědčená o tom, že to bude právě Golf. Potřebovala jsem auto ve čtyřkolce, a s tažným zařízením alespoň na dvě tuny, protože vozím koně,“ vysvětlila Nela Müllerová důvod pořízení vozu. „Nebylo to poprvé, kdy jsem kupovala auto v Áčkách. Bylo to třetí auto a tři jsem Áčkům prodávala,“ dodala. S překonáním hranice dvou milionů zákazníků úzce souvisí překonání padesáti tisícové hranice prodaných aut v prvních devíti měsících tohoto roku, kterého společnost v rámci celé skupiny dosáhla již na začátku září.

„Podle zatím ještě stále předběžných odhadů letos prodáme jistě více než sedmdesát tisíc vozů, a tak dosáhneme počtu až sto padesáti tisíc obsloužených zákazníků jen za letošní rok. Již ode dneška začínáme pomalu útočit na hranici dvou a půl milionu, kterou bychom mohli při současném tempu obchodování překonat v roce 2020,” řekla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová, která shodou okolností zároveň minulý týden oslavila pět let ve funkci nejvyššího managera „Áček“.

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na našich 42 pobočkách. Ti se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků, který jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu více než o desetinu, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost. „Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům. Organizujeme interní i externí mystery shoppingy, abychom si ověřili úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Milana Smutného,“ vysvětlila Karolína Topolová. „Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ dodala.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3