INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 0747Kdekoli a kdykoli, tak mohou nakoupit vozidlo značky Fiat, Citroën nebo Jeep, ale i objednat s ním související služby, zákazníci pražské společnosti AUTOCENTRUM Dojáček, spol. s r.o. Dvě kamenné prodejny v Praze ve Vršovicích a Hloubětíně sice stále tvoří klasickou obchodní základnu, nicméně business se dnes dělá stále víc na internetových stránkách www.dojacek.cz

Když se u nás řekne Fiat, spojí si ho lidé nejčastěji právě s největším prodejcem, s Karlem Dojáčkem. Tuto italskou značku nabízí dealer už čtvrt století. „Jsme jedničkou na trhu,“ uvedl ředitel společnosti Karel Huleš. „Také u značek Citroën a Jeep patříme k největším prodejcům v ČR,“ dodal.

AUTOCENTRUM Dojáček však nespoléhá jen na dlouhou tradici a věrné zákazníky. Musí kráčet s duchem doby a nabízet to, co je dnes v automobilovém světě nejžádanější a nejlepší. U značky Fiat je to především kompletní modelová řada vybavená alternativním pohonem na zemní plyn CNG. Vozy Citroën jsou v nabídce nejen s benzinovým a naftovým motorem, ale také v kombinaci s elektropohonem.

„Prodeje těchto vozidel každým rokem stoupají. V současnosti už má elektrický nebo plynový pohon každý desátý, u nás objednaný automobil,“ řekl Karel Huleš. „Do budoucna proto uvažujeme i o nabídce elektromobilů,“ doplnil.

Objednávky už přicházejí nejčastěji přes webové stránky dealera a sociální sítě. Zájemce si v pohodlí domova nakonfiguruje přesně takový vůz, jaký odpovídá jeho představám, a prodejce pak zadá požadavky do výroby. Tak nakupují především mladší ročníky.

Firma je však pověstná i nadstandardní péčí o seniory a osoby s hendikepem. Pro ně zajišťuje také individuální přestavbu automobilu, například speciální ovládání řadicí páky, ovládání vozidla tlačítky pod volantem, a podobně.

„Můžeme klientovi ušít auto doslova na míru. Zároveň za invalidní občany zařizujeme zdarma veškerou administrativu s přihlášením a financováním na úřadech, tedy i odpočet DPH a státní příspěvek,“ vysvětlil Karel Huleš.

Řidiči dříve narození berou automobilizmus trochu jinak než mladí lidé. Pamatují si, že na vlastní dopravní prostředek museli léta šetřit, podle toho se k němu i chovají. A Fiat byl mimořádný, jednou z mála západních značek, které se do republiky za socializmu dovážely.

„Starší lidé mají k fiatům bližší vztah. Víme, že pro ně hraje velký význam i cena, proto jim dokážeme poskytnout výhodnou nabídku,“ konstatoval Karel Huleš. „Rádi je k nám zveme na různé akce pro věrné zákazníky. A lidé Dny otevřených dveří, předvádění novinek, jarní a podzimní servisní prohlídky ve velkém navštěvují,“ komentoval jejich zájem.

AUTOCENTRUM Dojáček prostě stojí pevně na dvou nohách – jednu tvoří tradice, druhou představují moderní technologie, jimž jsou dnešní vozidla doslova nabita. A protože automobil nejlépe slouží těm, kteří si s ním dobře rozumí, bývá součástí služeb i výuka. Naučit se ovládat složité navigační a komunikační systémy na palubě, bohatou výbavu sloužící k bezpečné a pohodlné jízdě, to lze snadněji, když přispěje radou a asistencí sám prodávající.

Auta, technologie i služby, se mění, vysoká kvalita a pozorný přístup k zákazníkovi ve společnosti AUTOCENTRUM Dojáček zůstávají jeho poznávacím znakem. Ať už s nimi komunikujete přes Facebook, Instagram, nebo jste se přišli podívat do showroomu mezi vystavená vozidla, vždy je o vás postaráno s veškerou péčí a snahou, abyste odcházeli plně spokojeni.

Pavel Kačer

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3