Kdekoli a kdykoli, tak mohou nakoupit vozidlo značky Fiat, Citroën nebo Jeep, ale i objednat s ním související služby, zákazníci pražské společnosti AUTOCENTRUM Dojáček, spol. s r.o. Dvě kamenné prodejny v Praze ve Vršovicích a Hloubětíně sice stále tvoří klasickou obchodní základnu, nicméně business se dnes dělá stále víc na internetových stránkách www.dojacek.cz.
Když se u nás řekne Fiat, spojí si ho lidé nejčastěji právě s největším prodejcem, s Karlem Dojáčkem. Tuto italskou značku nabízí dealer už čtvrt století. „Jsme jedničkou na trhu,“ uvedl ředitel společnosti Karel Huleš. „Také u značek Citroën a Jeep patříme k největším prodejcům v ČR,“ dodal.
AUTOCENTRUM Dojáček však nespoléhá jen na dlouhou tradici a věrné zákazníky. Musí kráčet s duchem doby a nabízet to, co je dnes v automobilovém světě nejžádanější a nejlepší. U značky Fiat je to především kompletní modelová řada vybavená alternativním pohonem na zemní plyn CNG. Vozy Citroën jsou v nabídce nejen s benzinovým a naftovým motorem, ale také v kombinaci s elektropohonem.
„Prodeje těchto vozidel každým rokem stoupají. V současnosti už má elektrický nebo plynový pohon každý desátý, u nás objednaný automobil,“ řekl Karel Huleš. „Do budoucna proto uvažujeme i o nabídce elektromobilů,“ doplnil.
Objednávky už přicházejí nejčastěji přes webové stránky dealera a sociální sítě. Zájemce si v pohodlí domova nakonfiguruje přesně takový vůz, jaký odpovídá jeho představám, a prodejce pak zadá požadavky do výroby. Tak nakupují především mladší ročníky.
Firma je však pověstná i nadstandardní péčí o seniory a osoby s hendikepem. Pro ně zajišťuje také individuální přestavbu automobilu, například speciální ovládání řadicí páky, ovládání vozidla tlačítky pod volantem, a podobně.
„Můžeme klientovi ušít auto doslova na míru. Zároveň za invalidní občany zařizujeme zdarma veškerou administrativu s přihlášením a financováním na úřadech, tedy i odpočet DPH a státní příspěvek,“ vysvětlil Karel Huleš.
Řidiči dříve narození berou automobilizmus trochu jinak než mladí lidé. Pamatují si, že na vlastní dopravní prostředek museli léta šetřit, podle toho se k němu i chovají. A Fiat byl mimořádný, jednou z mála západních značek, které se do republiky za socializmu dovážely.
„Starší lidé mají k fiatům bližší vztah. Víme, že pro ně hraje velký význam i cena, proto jim dokážeme poskytnout výhodnou nabídku,“ konstatoval Karel Huleš. „Rádi je k nám zveme na různé akce pro věrné zákazníky. A lidé Dny otevřených dveří, předvádění novinek, jarní a podzimní servisní prohlídky ve velkém navštěvují,“ komentoval jejich zájem.
AUTOCENTRUM Dojáček prostě stojí pevně na dvou nohách – jednu tvoří tradice, druhou představují moderní technologie, jimž jsou dnešní vozidla doslova nabita. A protože automobil nejlépe slouží těm, kteří si s ním dobře rozumí, bývá součástí služeb i výuka. Naučit se ovládat složité navigační a komunikační systémy na palubě, bohatou výbavu sloužící k bezpečné a pohodlné jízdě, to lze snadněji, když přispěje radou a asistencí sám prodávající.
Auta, technologie i služby, se mění, vysoká kvalita a pozorný přístup k zákazníkovi ve společnosti AUTOCENTRUM Dojáček zůstávají jeho poznávacím znakem. Ať už s nimi komunikujete přes Facebook, Instagram, nebo jste se přišli podívat do showroomu mezi vystavená vozidla, vždy je o vás postaráno s veškerou péčí a snahou, abyste odcházeli plně spokojeni.
Pavel Kačer