V Praze proběhlo slavnostní vyhlášení 100 obdivovaných firem České republiky. Soutěž dvacátým rokem vyhlašuje sdružení CZECH TOP 100. Nechyběla ani zástupkyně AURES Holdings Alice Punch, Chief HR Officer, která převzala plaketu „Symbol úspěšných“ pro značku AAA AUTO za čtvrt století úspěšného působení na trhu.
Značka AAA AUTO, která působí letos na trhu již 26 let a za tu dobu obsloužila více než 2 miliony spokojených zákazníků, ročně prodá více než 75 000 automobilů. „Toto ocenění je pro nás vyvrcholením oslav 25 let úspěšného působení na trhu ojetých automobilů, kterým jsme věnovali loňský rok,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, která provozuje mezinárodní sít autocenter AAA AUTO.
„Již nejsme jen prodejce ojetých automobilů, ale také softwarová a technologická firma, která nabízí široké spektrum doplňkových služeb, inovativních produktů i IT řešení. Chceme být zákazníky vnímáni jako nejinovativnější firma ve svém oboru ve střední Evropě,“ doplnila Topolová a navázala tak na nedávné uvedení inovační laboratoře AuresLab, kam skupina soustředila vývoj veškerých novinek pro další značky společnosti AURES Holdings.
Jen za první čtvrtletí a začátek dubna si zákazníci sítě autocenter AAA AUTO odvezli již přes 20 000 vozů a v březnu poprvé skupina překonala hranici 7 000 aut prodaných za jeden kalendářní měsíc. Nejprodávanějším ojetým vozem letošního roku je tradičně Škoda Octavia následovaná Škodou Fabia a Volkswagenem Passat. V prvním čtvrtletí letošního roku rostl nejvýrazněji v porovnání se stejným obdobím v loňském roce zájem o vozy MPV (30%) a SUV (23%) a o značky Dacia (53%), Nissan (52%) a Kia (31%). 52% zákazníků volí vůz v benzínové variantě, 85% v automatu a nejčastěji v šedé barvě.
Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO čítá v současnosti 44 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a na těchto čtyřech trzích nabízí na 14 000 automobilů.
Společnost se pravidelně umisťuje v první polovině žebříčku CZECH TOP 100. V loňském roce jako vítěz národního kola postoupila do finále celoevropské soutěže European Business Awards, kde vybojovala 2. Místo v Evropě. Letos již druhý rok po sobě získala prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.
(tz)