INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

045Hyundai Motor vstoupil do roku 2018 s historicky nejlepším výsledkem za první čtvrtletí v Evropě. S nárůstem prodeje o 7,5 % v porovnání se stejným obdobím roku 2017 překonal tempo růstu evropského trhu o 6,9 procentního bodu.

Velmi úspěšné prodejní výsledky značky Hyundai dosáhly nového rekordu, a to počtem 145 008 registrací za první tři měsíce roku 2018, což potvrdily nejnovější údaje zveřejněné Evropským sdružením výrobců automobilů ACEA.

„Výborné výsledky značky Hyundai v prvním čtvrtletí ukazují, že i nadále uspokojujeme poptávku zákazníků díky naší rozšiřované produktové řadě. S modely Kona, i30 Fastback a i30 N oslovuje značka Hyundai nové zákazníky, včetně fanoušků designu, nebo vysokovýkonných automobilů,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Navíc budeme pokračovat v posilování a obnově našeho portfolia, což v praxi znamená, že do poloviny roku 2018 bude 90 % našich produktů mladších dvou let.“

V prvním čtvrtletí 2018 doznaly mimořádného růstu, v porovnání se stejným obdobím loňského roku, především prodeje ve Španělsku (+34 %), Francii (+24 %) a Německu (+16 %), což významně přispělo k vynikajícím celkovým prodejním výsledkům značky Hyundai v Evropě. Tucson zůstává nejprodávanějším modelem Hyundai v Evropě, po něm následují modely i10, i20 a i30, které ztělesňují DNA značky. Úspěch těchto modelů přispívá k realizaci ambiciózní strategie s cílem stát se vedoucí asijskou automobilovou značkou v Evropě do roku 2021. Uvedení modelu i30 N na evropský trh přispělo ke zvýšení prodeje modelové řady i30 v prvním čtvrtletí a rovněž i30 Fastback zaznamenal v prvních měsících roku 2018 vynikající obchodní výsledky.

Hyundai Motor navíc dosáhl vedoucího postavení na evropském trhu v segmentu elektrifikovaných vozidel (EV). Díky modelům IONIQ Electric, Hybrid a Plug-in Hybrid zvýšila společnost své prodeje v této kategorii o více než 50 % v porovnání se stejným obdobím předchozího roku, čímž výrazně překonala tempo růstu celkového trhu v segmentu EV.

Uvedením několika nových vozů na evropské trhy, včetně zcela nového modelu Kona Electric, nové generace modelu Santa Fe a zcela nového modelu Hyundai NEXO si Hyundai vytváří skvělé předpoklady pro to, aby pozitivní vývoj prodejů pokračoval také v nadcházejících měsících. Hyundai bude s těmito novými produkty i nadále nabízet inovativní a nejmodernější technická řešení dostupná pro nejširší okruh zákazníků.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3