INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ilustr foto01Peugeot v ČR v roce 2018 realizoval druhým rokem po sobě rekordní prodejní výsledek. O 1906 vozů překonal předcházející rok a s celkovým nárůstem registrací o 16,3 % se prosadil na klesajícím automobilovém trhu (-3,2 %).

Rok 2018 může značka Peugeot v ČR hodnotit jako po všech stránkách úspěšný. Nejen, že překonala dosavadní rekord (11 663 registrovaných vozů v roce 2017), ale vzdálila se od něj o téměř dva tisíce vozů na celkových 13 569. Podíl značky na trhu v roce 2018 činil 4,82 %, což znamenalo postup o jednu pozici v žebříčku automobilek na 6. místo. V kategorii osobních vozů Peugeot zaznamenal úctyhodný nárůst o 25,3 %, tedy nejvýraznější růst v rámci první dvacítky automobilových značek. Z hlediska lehkých užitkových vozů Peugeot obhájil pozici nejprodávanější značky užitkových vozidel v ČR.

Osobní vozy na vzestupu

Loni Peugeot v ČR registroval 10 789 osobních vozů, což je o 2176 (25,3 %) více než v roce 2017. Tento skok zajistil Peugeotu v ČR postup o dvě příčky v pořadí automobilek z osmé na šestou pozici. Stejně jako v předcházejícím roce i loni přetrvával značný zájem zákazníků o SUV řadu – modely Peugeot 2008, 3008 a 5008. Ve druhé polovině roku 2018 byl uveden Peugeot Rifter, který se začal důrazně prosazovat v rámci svého segmentu. Velkou pozornost veřejnosti vzbudil také fastback Peugeot 508, což mu vyneslo slibný počet objednávek. Ty se v registracích projeví v letošním roce.

Lehké užitkové vozy obhájily prvenství

I přes pokles o 8,9 % oproti roku 2017 se značka Peugeot opět dostala do čela pořadí automobilek a druhým rokem po sobě se stala nejprodávanější značkou užitkových vozů na českém trhu. S 2 780 registrovanými vozy obsadila 13,75 % českého trhu LCV.

Za rekordními výsledky značky Peugeot v ČR v uplynulém roce stojí nepřetržitá řada prodejně úspěšných měsíců, kterou završil prosinec s 868 registrovanými vozy a druhým nejlepším podílem na trhu v rámci roku 2018: 5,35 %. Na českém automobilovém trhu, který se v prosinci 2018 propadl o 25,8 %, si značka Peugeot jako jediná z první desítky pořadí automobilek udržela růstovou tendenci (+4,7 %), a to zejména v kategorii osobních vozů, kde realizovala nárůst o 8,7 %.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR: „Značka Peugeot v ČR v roce 2018 překonala hranici, kterou jsme v minulých letech považovali za nedosažitelnou. 14 tisíc vozů jsme měli takřka na dosah. Z dvanácti měsíců uplynulého roku jsme v devíti dosáhli růstu, v osmi z nich to bylo v řádu desítek procent. Za každý dílčí úspěch vděčíme důslednému uplatňování naší obchodní politiky, síle prodejní a poprodejní sítě, i atraktivitě a kvalitě našich produktů. Toto náročné prodejní tempo hodláme udržet i v letošním roce. Už 21. ledna spouštíme akční nabídku „7 dní Peugeot“, což rozproudí naše prodeje osobních vozů. Nabídku lehkých užitkových vozů zase posílí nový Peugeot Partner, kterého uvedeme na český trh už 16. ledna.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3