INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

006bHyundai Motor Group (HMG) odhalil novou, mimořádně inovativní technologii, která podporuje nedoslýchavé řidiče. Ti jsou odkázáni především na svůj zrak a hmat. Koncern HMG vyvinul komunikační metodu, která zprostředkovává zvuky uvnitř vozu i zvenku prostřednictvím hmatových a vizuálních vjemů.

HMG tak poskytne svobodu mobility všem řidičům bez ohledu na jejich tělesná omezení.

Technologie využívá umělou inteligenci, která analyzuje zvuky, přicházející zvenku, a dva samostatné asistenční systémy, které vzájemně spolupracují: AVC (Audio-Visual Conversion) a ATC (Audio-Tactile Conversion). Tím může významně pomoci nedoslýchavým řidičům, kteří mají velmi citlivý hmat a obvyklé zrakové schopnosti.

AVC zvyšuje bezpečnost jízdy, protože umožňuje komunikaci s vnějším prostředím prostřednictvím vizuálního zobrazování charakteristických zvuků, vydávaných například sirénami a houkačkami vozidel záchranných služeb, v podobě piktogramů na průhledovém displeji. Také volant je vybaven různobarevnými diodami LED, které za jízdy poskytují informace navigačního systému.

ATC převádí zvuková data na vibrace volantu, čímž řidiči poskytuje informace o vnějším prostředí, například o vzdálenosti od překážek.

HMG ukazuje přínosy této technologie v nově zveřejněném propagačním videu „Tiché taxi“, jehož účelem je prezentovat naději nedoslýchavým řidičům.

Na veřejnou výzvu zaslalo své příběhy mnoho lidí z celé Koreje. Koncernem HMG byl vybrán Daeho Lee, historicky první nedoslýchavý řidič taxislužby v Soulu, aby předvedl novou technologii pro podporu při řízení.

Lee, sluchově hendikepovaný otec dvou dětí, začal nedávno novou kariéru jako řidič taxislužby. Vzhledem ke svým problémům se sluchem musel spoléhat především na svůj zrak. Dostával se však do kritických situací s ostatními řidiči, protože neslyšel houkačky okolních vozidel. Nepřetržité nadměrné namáhání zraku navíc způsobovalo únavu očí, která přicházela mnohem dříve než u průměrného řidiče.

Propagační video, spolu s příslušnou technologií, zdůrazňuje hodnotu „svobody mobility“ a ukazuje snahy značky Hyundai umožnit také nedoslýchavým osobám svobodné a bezpečné cestování pomocí nejmodernějších inovací. Značka Hyundai na své cestě k vytčenému cíli rovněž vyvinula aplikaci, která umožňuje komunikaci mezi cestujícími a sluchově hendikepovaným řidičem.

Celý proces, probíhající v „Tichém taxi“, zachycuje dokumentární video, na které se můžete podívat zde: https://www.youtube.com/watch?v=yzgNQxYboBY

(tz)

Popisek k fotografii

Hyundai Motor Group zveřejnil propagační video „Tiché taxi“, které informuje o nové technologii, vyvinuté výzkumníky společnosti.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3