INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aaaPozitivní vývoj české ekonomiky výrazně ovlivnil nejen poptávku po ojetých automobilech, kdy se jen v síti autocenter AAA AUTO prodalo za loňský rok rekordních 83 tisíc automobilů, ale ovlivňuje i zvyšující se standard u ojetin. Nejvyšším tempem roste zájem o rozšířenou zimní výbavu, jako jsou vyhřívané sedačky, čelní sklo nebo volant.

Mlhovky nebo klimatizace jsou již v podstatě standardem. Vyplynulo to z analýzy prodejních dat největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO.

„Loňský rok ukázal další nárůst obliby ojetých automobilů, kdy jsme jich ve středoevropském regionu prodali rekordních téměř 83 000. Zákazníci mají zároveň stále vyšší požadavky na výbavu, kdy například klimatizace, mlhovky, či základní prvky bezpečnostní výbavy jako jsou ABS, ESP nebo airbagy patří k úplnému základu. Nejvyšším tempem pak roste zájem o komfortní prvky jako například vyhřívaná sedadla, volant nebo čelní sklo,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti AURES Holdings, která mezinárodní síť autocenter AAA AUTO provozuje.

Mezi nejžádanější prvky výbavy patří klimatizace, kterou v roce 2018 mělo více než 92 % procent prodaných automobilů. Bezpečnostní prvky jako airbagy, ABS či ESP již dosáhly svého maxima a ve velkých autocentrech již v podstatě automobily bez těchto vymožeností nenajdete. Mlhovky jsou samozřejmostí pro 82 % prodaných aut. Z dalších doplňkových atributů je velký zájem o vychytávky jako tempomat (55 % prodaných automobilů v roce 2018), multifunkční volant (54 %) či parkovací senzory (34 %). Největším skokanem je Stop Start systém, který si v loňském roce pořídilo téměř desetkrát více lidí než v roce 2014. Téměř pětinásobně vzrostl za posledních pět let zájem o vyhřívaný volant, čtyřnásobně pak o parkovací kameru a více než dvojnásobný je i počet automobilů s navigací, vyhřívanými sedačkami či čelním sklem.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3