INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
UNIQA pojišťovna vykázala za prvních devět měsíců 2011 celkový růst předepsaného pojistného o 11,1 % na 4,093 miliardy korun a ještě posílila dynamiku z předchozího čtvrtletí. Neživotní segmenty přinesly meziročně o 7,2 % více, životní pojištění dokonce o 23,6 % vyšší předepsané pojistné.

Výsledek životního pojištění (celkem více než 1,100 miliardy Kč na pojistném) byl dalším potvrzením popularity opakovaně oceněného produktu Rizikové životní pojištění s dividendou, který kraluje v běžně placené produkci už od loňského podzimu. Například během září bylo registrováno na 5.000 nových pojistných návrhů. Kromě toho zabodovaly i dvě letošní okamžitě vyprodané edice jednorázového vkladu Garant FIX. Obě tranše představovaly pro klienty velmi zajímavou možnost investovat s jistotou. Jednorázové vklady životního pojistného UNIQA vzrostly ve 3. kvartále 2011 meziročně dokonce více než třiapůlkrát. Během října byl proto jednorázový Garant FIX vypsán znovu a opět byl zájemci rozebrán v řádu několika dnů.

Neživotní pojištění je i nadále stabilním pilířem růstu UNIQA pojišťovny. Za prvních devět měsíců bylo na pojistném předepsáno celkem 2,992 miliardy korun (meziročně + 7,2 %). Výsledky UNIQA jsou ve srovnání s trhem velmi pozitivní, protože trh registruje meziročně pokles. Růstová jsou v UNIQA nadále i odvětví povinného ručení a havarijního pojištění, která vykázala v pololetí napříč pojistným trhem pokles přibližně o šest procent.

Celkově vykázaly největší dynamiku zdravotní pojištění (+49 %), úrazové (+31 %) a cestovní pojištění (+18 %).

Koncem září 2011 měla UNIQA celkem 632.380 smluv ve kmeni, což byl ve srovnání s loňským 3. kvartálem nárůst o 7,7 %. Nejrychleji rostl kmen smluv životního pojištění (+19 %) a povinného ručení (+ 8,5 %).

Letošní prozatím mírnější a výrazně lokální aktivita přírodních živlů přispěla ke zlepšení pojistně technického výsledku.

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již osmnáct let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje stabilně v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí významného pojišťovacího koncernu UNIQA International. Značka UNIQA se etablovala již na trzích 21 zemí Evropy. Nedávno byl skupině UNIQA potvrzen opět prestižní rating « A » od Standard & Poor´s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3