INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Foto-1Občanské sdružení Múzy dětem ve spolupráci s ČSOB připravuje hudební počítačovou hru „Rockstar: Život nanečisto". Její idea vychází z úspěšného projektu Život nanečisto, s nímž sdílí záměr připravit klienty dětských domovů na obtížné situace, které je čekají po opuštění bran ústavu. Na rozdíl od něj však není určena jen pro děti z domovů, nýbrž i pro všechny jejich vrstevníky, potažmo nejširší hráčskou veřejnost.

„ČSOB je velmi ráda, že může podpořit projekt, který pomůže dětem z dětských domovů začlenit se do každodenního života. Doufáme, že spolupráce se sdružením Múzy bude nadále plodit projekty prospěšné pro děti v těžkých životních situacích," uvedla Pavlína Folovská, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB. Vývojový tým čelil nesnadnému úkolu harmonicky spojit ušlechtilé poslání s atraktivitou, neboť i výchovná hra musí být především zábavná, nikoli však na úkor sdělení. Výsledný projekt, který vzešel ze zkušeností z terénní aplikace zážitkové pedagogiky v zařízeních náhradní výchovy, je v mnoha ohledech jedinečný, obzvláště v tuzemských poměrech. Atraktivitu zajišťuje hudební složka hry, inspirovaná fenomenálně úspěšnými hudebními hrami ze zahraničí a nenucené propojení s dějem s prvky reálných životních situací.

Hned na začátku hry se hrdina ocitá v úzkých – opustil dětský domov a musí se o sebe začít starat sám, což není vůbec lehké. Život „tam venku" je vzrušující a nový, ale – jak hrdina brzy zjistí – i náročný a nesmlouvavý. Díky své přátelské povaze ale brzy získá i řadu přátel, kteří mu v dobrém i špatném pomohou objevovat svět za dveřmi dětského domova. Cesta na vrchol hitparád je zprvu vzdáleným snem, kterého hráč dosáhne jen tehdy, pokud se o sebe dokáže postarat – třeba jako prodavač párků v rohlíku, nebo podomní zpěvák a kytarista. Hráč se také dostane do obtížných situací inspirovaných skutečným životem: bude okraden, stane se terčem vyděračské bandy, musí čelit všudypřítomnému alkoholu a drogám, ale zažije i ostré televizní interview či první rande s dívkou svých snů.

O tvorbě hry na principech projektu Život nanečisto se začalo uvažovat již v květnu 2007. Původně se mělo jednat o jednoduchou flashovou hru, v níž by se hráč zabýval především školou, prací a bydlením. Příprava hry v dnešní podobě ovšem začala až v roce 2008, kdy byla původní představa o hře posouzena skupinou herních vývojářů, kteří původní ideu konfrontovali s aktuálními měřítky počítačové zábavy. Jeden z nich, Tomáš Zvelebil, známý ze svého působení v pořadu GamePage či jako šéfredaktor časopisu Score, se pak ujal role designéra a scénáristy. Z četných porad s psychology, zevrubných rozborů podobných projektů a analýz vznikl nový plán – vytvořit hudební hru ve stylizované 3D grafice a s podporou lidí jako je Ivan Trojan, Lejla Abbasová, Michaela Maurerová či Ester Janečková, kteří budou hru i dabovat.

(tz

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3