INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost MasterCard zahajuje v České republice speciální kampaň na podporu internetového nakupování a placení kartou online. Tato akce začíná 1. listopadu a končí 15. prosince 2011. Každý, kdo v tomto období zaplatí kartou MasterCard ve vybraných online obchodech, získává automaticky zajímavé výhody. Společnost MasterCard navíc realizovala v červnu 2011 již po druhé výzkumné šetření s názvem MasterIndex. Z výsledků průzkumu například vyplynulo, že hlavními výhodami placení kartou na internetu jsou pro Čechy pohodlí a rychlost.

Společnost MasterCard spouští v České republice speciální kampaň na podporu internetového nakupování a především placení kartou online. Každý, kdo období od 1. listopadu do 15. prosince 2011 zaplatí kartou MasterCard v online obchodech beinstyle.cz, bigbrands.cz, dnesnebonikdy.cz, champagne-store.cz nebo pelikan.cz, může využít zajímavé benefity a slevy.

„Počet příznivců online nákupů rok od roku roste. Aby si lidé byli jistí, že na internetu mohou naprosto bezpečně platit i svojí platební kartou, vyvinula společnost MasterCard speciální zabezpečovací technologii s názvem MasterCard® SecureCode™. Ta zajišťuje, že výměna dat probíhá pouze na úrovni bank. Klientovy privátní údaje tak nejsou k dispozici internetovým obchodníkům, a proto nehrozí jejich odcizení ani zneužití," říká Tereza Janková, marketingová manažerka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Pro nakupování kartou je nezbytné nejprve do příslušného systému vložit potřebné informace, jako je číslo karty, její doba platnosti a bezpečnostní CVC kód (umístěný na rubové straně karty). Tato citlivá data jsou následně zašifrována a v režimu zabezpečeného spojení přenášena přímo mezi nakupujícím a zpracovatelskou bankou. Poté dochází k ověření požadavku u banky, která platební kartu klientovi vydala. Ta autorizuje prodej, předá tuto informaci nazpět zpracovatelské bance, která poté předá obchodníkovi zprávu, že prodej byl povolen. Na základě tohoto zdánlivě složitého procesu, jenž ale trvá ve skutečnosti jen několik sekund, je zamezeno veškerým rizikům, která mohou při online platbě hrozit. „Službu MasterCard SecureCode lze také navázat přímo na platební kartu. Díky tomu je možné platit online i kartami, které běžně platbu přes internet neumožňují. Technolopgie pak funguje na bázi jedinečného dynamického osobního kódu, pomocí kterého je ověřována identita držitele karty při elektronických transakcích,"dodává Janková.

Češi a placení kartou na internetu

Internetové platby kartou se staly součástí on-line nakupování, a to zejména protože jsou pohodlné a jednoduché, šetří čas zákazníka i obchodníka a jsou bezpečné. V červnu letošního roku si společnost MasterCard nechala od nezávislé výzkumné agentury GfK realizovat spotřebitelský průzkum s názvem MasterIndex, který tyto skutečnosti potvrzuje.„Z průzkumu vyplynulo, že hlavními výhodami karet pro online platby jsou pro Čechy především pohodlí a rychlost. Kartou platí Češi na internetu nejčastěji za jízdenky a letenky (50 %), za vstupenky na kulturu (29 %) a za elektroniku (15 %). Výsledky průzkumu dále ukázaly, že více než 50 % Čechů považuje internetové nakupování za bezpečné," doplňuje Janková.

***

O společnosti MasterCard Europe

Společnost MasterCard Europe je subjekt odpovědný za řízení obchodní činnosti MasterCard Worldwide v Evropě. MasterCard Europe, se sídlem v belgickém Waterloo, spolupracuje s 51 evropskými zeměmi, které jsou administrativně rozděleny do tří zákaznických oblastí. Tyto oblasti zahrnují jednotný evropský platební prostor (SEPA), vyspělé trhy a rozvojové trhy Evropy, které sahají až k východním hranicím Ruska. Díky své síti místních zastoupení dokáže MasterCard Europe naplňovat rozličné potřeby zákazníků na nejrůznějších trzích po celé Evropě a umožňuje tak lidem obchodovat jejich vlastním způsobem a v jejich vlastním jazyce.

MasterCard přispívá k rozvoji globálního obchodování tím, že poskytuje životně důležité ekonomické spojení mezi finančními institucemi, podniky, držiteli karet a obchodníky na celém světě. Jakožto poskytovatel licencí, zpracovatel a poradce společnost MasterCard rozvíjí a uvádí na trh platební řešení, zpracovává každoročně více než 18 miliard plateb a poskytuje špičkové analytické a poradenské služby zákazníkům z řad finančních institucí a obchodníků. Prostřednictvím svého portfolia značek, mezi něž patří MasterCard®, Maestro® a Cirrus®, slouží MasterCard Worldwide spotřebitelům i podnikům ve více než 210 zemích a územích. Další informace naleznete na www.mastercardworldwide.com.

O projektu MasterIndex

Společnost MasterCard provádí spotřebitelský průzkum MasterIndex v různých zemích Evropy pravidelně. V roce 2010 ho společnost poprvé představila i v České republice. Výzkum byl realizován jako Usage & Attitude studie klientů bank v České republice. Data byla získávána prostřednictvím CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) a také v on-line panelu společnosti GfK s použitím strukturovaného dotazníku. Cílová skupina byla definována jako reprezentativní česká populace ve věku 18-69 využívající služeb bank. Reprezentativnost byla sledována dle pohlaví, věku, regionu a velikosti místa bydliště.

Dotazování proběhlo ve všech regionech České republiky od 6. do 20. června 2011 a celkem bylo provedeno 965 kompletních rozhovorů.

Kontakty:

Anna Suchá, Ogilvy Public Relations, +420 221 998 226, +420 731 619 287, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zuzana Stará, Ogilvy Public Relations, +420 221 998 218, +420 724 442 956, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Milan Kříž, Ogilvy Public Relations, +420 221 998 237, +420 602 266 316, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3