INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

pavel ralis fin4Business web kopieZnačka fin4Business v čele s Ing. Pavlem Rálišem, MBA, si na nedostatek práce stěžovat nemůže. Zájem firem o úvěry neopadá. Snaží se co nejrychleji realizovat investice, které zaručí jejich businessu kontinuitu. Vede financování developerských projektů a těch, které mají přispět k energetické soběstačnosti. 


Firmy jsou opatrnější, o to víc se věnují tomu, co má smysl

První kvartál roku se nesl v duchu smíšených pocitů. Oslabující covid vystřídal válečný konflikt na Ukrajině, který značně ovlivnil dodavatelskodběratelké řetězce na straně jedné a počínající dramatický nárůst cen energií na straně druhé. Přesto ekonomika dle dat ČSÚ rostla meziročně o 4,6 %. Dáno to bylo ještě dobíhajícími zakázkami z předchozího období. „Když je ekonomika ovlivněna nejistotou a strachem, samozřejmě jsou i podnikatelé opatrnější. Přesto v některých oblastech, jako je například financování developerských projektů, jsme viděli a stále vidíme růst. Důstojné bydlení firmy totiž považují za smysluplnou investici. Podobné je tomu s projekty snižujícími energetickou závislost. Domácí podniky se dobře během dvou covidových let adaptovaly a ani současná světová situace je nezbavuje víry v to, co dělají. A to v našem oboru vidíme. Důvěra a upřímnost jsou v jednání o jakékoli spolupráci tím nejdůležitějším, co můžeme pro domácí hospodářství v současnosti udělat. Základem každého podnikání jsou jasný cíl a plán, jednoduchá strategie, která zahrnuje efektivní nakládání se zdroji, zdravý selský rozum, houževnatost a píle,“ komentuje Pavel Ráliš.

Fotovoltaika a investování do obnovitelných zdrojů je znovu výzvou pro úvěrový trh

Fotovoltaické projekty jsou těmi, s nimiž má fin4Business zkušenosti. Investice do energetické soběstačnosti nebo alespoň snižování závislosti na externích dodavatelích vyhodnocují firmy jako nutnost. „Fotovoltaika má firmám přinést benefity nejen ekonomické, ale také ty pro životní prostředí, které se evropská legislativa snaží čím dál více chránit. Na základě našich letitých zkušeností ve finančním sektoru i nově získaných zkušeností v poradenství umíme velmi přesně odhadnout, jaké podnikatelské záměry jsou pro banky akceptovatelné. Dokážeme žadatele vhodně navigovat a zvládnout s nimi celý proces přípravy na to, aby úvěr získali. Jsme schopni nastavit ekonomický rámec, podle něhož klient může návrh na využití alternativních zdrojů nejefektivněji přizpůsobit svým potřebám. Podpora smělých plánů je důležitá, neméně důležité je ale zdraví firmy, a proto zastáváme konzervativní přístup. Rizika v dnešní situaci banky hlídají ještě přísněji, což je dáno celkovým hospodářským vývojem nejen v národním, ale i globálním měřítku. Ať už firma žádá o financování nebo refinancování vlastních zdrojů, vždy je třeba se na projekt dívat jak očima žadatele, tak očima banky,“ říká Pavel Ráliš. „V rámci toho všeho vždy promýšlíme, pokud se rýsuje diskutovaná záležitost jako reálná, jak firmě vyjít vstříc, a také jak celý proces urychlit. Čas je stále cennější veličina, proto jsme zastánci rychlého, kreativního řešení. Vždy se nám to osvědčilo.“

České ekonomice může pomoci opravdu jen férové podnikatelské prostředí. Zodpovědné financování projektů je jednou z cest

Preciznost, individuální přístup a jedinečná řešení za dva roky působení na trhu značce fin4Business přinesla renomé respektovaného hráče, který neslibuje nemožné, ale má výsledky. Hovoří za to i celkový objem realizovaného úvěrového financování, který se vyšplhal ke dvoumiliardové hranici. Značka fin4Business dopomohla například k tomu, aby řada lidí našla důstojné bydlení. Nejprve tomu bylo v Praze, ale postupně rozšířila financování na celou Českou republiku. Ráda by se zaměřila na financování při rozvoji značek, například zprostředkováním úvěrů na zakoupení výrobního vybavení, výstavbu nových provozů, skladů apod.


„Česká ekonomika potřebuje pomoci. A to lze udělat skutečně jen tak, že bude maximálně podporováno smysluplné podnikání, takové, které může uspět doma i za hranicemi. Nemyslím si, že jakkoli atraktivní pobídky ze strany státu mohou skutečně něco změnit. Potřeba je spíš prostředí, které bude otevřené pro férovost a podporu dobrých, promyšlených nápadů. Když pak takový nápad uspěje a daří se mu i díky naší práci, máme z toho velkou radost. Naší motivací je dodávat českému businessu sebevědomí, a to přichází, když se sny a plány plní. Pro ekonomiku země je to jednoznačný přínos,“ uzavírá Pavel Ráliš. Společnost fin4Business se specializuje na úvěrování právnických osob, nabízí konzultační a zprostředkovatelské služby v oblastech developerského, investičního a provozního financování. Úzký tým finančních odborníků tak přispívá k růstu českých podnikatelských aktivit a těší jej, pokud za jeho firmy prosperují.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3