„Tento typ kontaktu s bankou ocení zejména lidé, kteří plně neovládají obsluhu elektronického bankovnictví. Pracovníci Finančního centra jim díky Era Pointu mohou názorně předvést například ovládání účtu a vysvětlit vše potřebné, aby poté mohl zákazník sám obsluhovat tento elektronický kanál," popsala Angelika Javorská, výkonná manažerka Kontaktní distribuce.
Finanční centra vybavená Era Pointem jsou označena speciálním piktogramem (viz. obrázek). Zájemci se zde budou moci připojit na stránky Poštovní spořitelny, včetně internetového bankovnictví, PaySec, ČMSS, ČSOB Pojišťovny nebo ČSOB Penzijních fondů.
V rámci první vlny jsou Era Pointem vybaveny regiony Praha, Střední, Východní a Severní Čechy a dále Finanční centrum Valašské Meziříčí.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.
Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.
Era Poštovní spořitelny je držitelem ocenění Klientsky nejpřívětivější banka 2011 v prestižní soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka roku 2011.
(tz)