INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

BCredmaléPlánovaná fúze Max banky a.s. s Bankou CREDITAS a.s. se blíží. Ke spojení dojde 1. října 2024. Fúze, kterou schválila Česká národní banka, je završením dlouhodobé strategie sblížení obou bankovních domů, kterou Banka CREDITAS představila ihned po převzetí Expobank a představení Max banky v září 2022.

Společnost Max banka a.s. k uvedenému dni právně zanikne a všechna práva i povinnosti plynoucí ze smluvních vztahů Max banky přejdou na Banku CREDITAS a.s.

„Máme velkou radost, že se nám obě banky podařilo připravit na fúzi ve velmi krátkém čase. Klientů Banky CREDITAS se změna téměř nedotkne, klienty Max banky čeká od října v podstatě jen změna kódu banky v čísle účtu. Skvělou zprávou je pro ně zavedení okamžitých plateb, které Max banka dosud nenabízela. Věříme, že klienti budou v nové bance spokojeni,“ uvedla Eva Collardová, generální ředitelka Banky CREDITAS.

Proces spojení bank začne technicky již 30. 9. 2024, kdy dojde k částečným odstávkám klientských systémů obou bank včetně dřívějšího uzavření poboček Banky CREDITAS. Nastavení služeb a produktů ani jejich obsluha se však pro klienty od října nezmění.

„Klienti Max banky mohou beze změny využívat všechny služby a produkty ve svém stávajícím mobilním a internetovém bankovnictví. V oblasti depozitní nabídky či účtů, podmínek a poplatků jsou si obě značky velmi blízké – např. vedení účtu zdarma, výběr z bankomatů po celém světě zdarma či atraktivní úročení vkladů. Výhodou Banky CREDITAS je výrazně širší portfolio produktů, například řada investičních možností nebo dětské účty,“ popisuje Ivana Pícková, generální ředitelka Max banky a členka představenstva Banky CREDITAS. V platnosti budou nadále také platební karty vydané Max bankou včetně doplňkových služeb. Po fúzi budou od 1. 10. 2024 všechny vklady vedené v Bance CREDITAS a v Max bance pojištěné jako vklady v jedné bance – na ekvivalent 100 000 eur celkem.

Klientům Max banky zůstanou po 1. říjnu stejná čísla účtů, změní se pouze kód banky za lomítkem a IBAN. Po dobu šesti měsíců bude platit jak původní kód Max banky 4000, tak i kód Banky CREDITAS 2250, poté se sjednotí na 2250. Klienti tak mají dostatek času, aby provedli nutné změny. Banky všechny klienty o fúzi informují a na webu zveřejnily podrobné informace, jak postupovat v různých situacích. Připraveni odpovídat na dotazy či pomoci se změnami jsou i operátoři Kontaktního centra.

Převedením klientů Max banky bude mít Banka CREDITAS více než 250 tisíc klientů s bilanční sumou kolem 200 miliard korun.
Kompletní informace o sloučení najdete na webových stránkách obou bank.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3