INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pojišťovna České spořitelny v roce 2010 vysoce zhodnotila životní pojistky svých klientů, napříč všemi pojistnými produkty s garantovaným výnosem se jednalo o roční zhodnocení ve výši 4,1 %. Zhodnocení FLEXI životního pojištění opět přesáhlo pětiprocentní hranici s výnosem 5,11 %.

„Velice nás těší, že můžeme našim klientům takto navýšit prostředky, které uložili na svých životních pojistkách," řekl Petr Zapletal, generální ředitel a předseda představenstva Pojišťovny České spořitelny. „Na dosažený výsledek jsme hrdí a zároveň to je i odměna klientům za to, že nás poctili svou důvěrou," dodává.

Stejně dobře jako celému portfoliu se dařilo i stěžejnímu produktu pojišťovny. FLEXI životní pojištění si udržuje svou stabilně vysokou míru zhodnocení, které stejně jako v roce 2009 překročilo pětiprocentní hranici. Pojišťovna tak klientům k jejich pojistkám připsala zhodnocení ve výši 5,11 %. Jednorázové a mimořádné vklady v rámci FLEXI životního pojištění pak přinesly svým majitelům výnos ve výši 1,8 procenta. Pozitivních zpráv se dočkají i majitele starších typů FLEXI s garantovaným výnosem 3 % (resp. 2 %). Tyto produkty dosáhly v roce 2010 nadstandardního zhodnocení 4,1 % p. a. (resp. 3,6 % p. a.).

Kromě produktů s garantovaným výnosem nabízí Pojišťovna České spořitelny svým klientům, kteří se nebojí rizika, také možnost méně konzervativních investičních strategií, kde výnos garantován není. V rámci investičního životního pojištění se skvěle vedlo například fondu Top Stocks, který za rok 2010 vykázal téměř 41% zhodnocení.

Výborné výsledky také přispívají k oblibě jednotlivých produktů pojišťovny. Pojištění FLEXI chrání již více než 900 000 osob a celkem je v rámci produktů Pojišťovny České spořitelny pojištěno více než 2,7 milionu osob. Předepsané pojistné za rok 2010 dosáhlo rekordní výše 9,2 miliardy korun, což představuje nárůst o více než 32 % oproti roku 2009.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3