INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pojišťovna České spořitelny v roce 2010 vysoce zhodnotila životní pojistky svých klientů, napříč všemi pojistnými produkty s garantovaným výnosem se jednalo o roční zhodnocení ve výši 4,1 %. Zhodnocení FLEXI životního pojištění opět přesáhlo pětiprocentní hranici s výnosem 5,11 %.

„Velice nás těší, že můžeme našim klientům takto navýšit prostředky, které uložili na svých životních pojistkách," řekl Petr Zapletal, generální ředitel a předseda představenstva Pojišťovny České spořitelny. „Na dosažený výsledek jsme hrdí a zároveň to je i odměna klientům za to, že nás poctili svou důvěrou," dodává.

Stejně dobře jako celému portfoliu se dařilo i stěžejnímu produktu pojišťovny. FLEXI životní pojištění si udržuje svou stabilně vysokou míru zhodnocení, které stejně jako v roce 2009 překročilo pětiprocentní hranici. Pojišťovna tak klientům k jejich pojistkám připsala zhodnocení ve výši 5,11 %. Jednorázové a mimořádné vklady v rámci FLEXI životního pojištění pak přinesly svým majitelům výnos ve výši 1,8 procenta. Pozitivních zpráv se dočkají i majitele starších typů FLEXI s garantovaným výnosem 3 % (resp. 2 %). Tyto produkty dosáhly v roce 2010 nadstandardního zhodnocení 4,1 % p. a. (resp. 3,6 % p. a.).

Kromě produktů s garantovaným výnosem nabízí Pojišťovna České spořitelny svým klientům, kteří se nebojí rizika, také možnost méně konzervativních investičních strategií, kde výnos garantován není. V rámci investičního životního pojištění se skvěle vedlo například fondu Top Stocks, který za rok 2010 vykázal téměř 41% zhodnocení.

Výborné výsledky také přispívají k oblibě jednotlivých produktů pojišťovny. Pojištění FLEXI chrání již více než 900 000 osob a celkem je v rámci produktů Pojišťovny České spořitelny pojištěno více než 2,7 milionu osob. Předepsané pojistné za rok 2010 dosáhlo rekordní výše 9,2 miliardy korun, což představuje nárůst o více než 32 % oproti roku 2009.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3